افزایش درامد با تعدیل نیرو در شرکت Robinhood

تعدیل نیرو در رابین هود
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 356 نفر

اخبار بد از رابینهود امروز همچنان ادامه دارد. ابتدا، دپارتمان خدمات مالی نیویورک شرکت را با ۳۰ میلیون دلار جریمه محکوم کرد و به دنبال آن مدیر عامل شرکت حدود یک چهارم کارکنان خود را اخراج کرد.

پس از اعلام اخراج، Robinhood درآمد سه ماهه دوم خود را منتشر کرد و گزارش داد که درآمد خالص ۶ درصد افزایش یافته و به ۳۱۸ میلیون دلار رسیده است. با این حال، با سه ماهه دوم ۲۰۲۱ فاصله زیادی دارد، زمانی که این شرکت بیش از ۲۳۳ میلیون دلار درآمد تراکنش های ارز دیجیتال و ۵۶۵ میلیون دلار درآمد خالص کسب کرد.

وضعیت شرکت رابینهود

درآمد تراکنش های کریپتو نسبت به سه ماهه اول افزایش اندکی داشته و از ۵۴ میلیون دلار به ۵۸ میلیون دلار رسیده است. علیرغم افزایش، درآمد کل معاملات ۷ درصد کاهش یافت. رقم امروز بیشترین درآمدی را که این شرکت در زمینه ارزهای دیجیتال از زمان اوج سال ۲۰۲۱ کسب کرده است را نشان می دهد.

این شرکت تعدادی کوین و کیف پول جدید خود را تبلیغ کرد و در بیانیه ای گفت که قصد دارد به ایجاد شتاب در ارزهای دیجیتال ادامه دهد.

مانند سه ماهه گذشته، ارقام درآمد پس از اعلام اخراج ها رشد کرد. در سه ماهه اول، Robinhood حدود ۹ درصد از کارکنان جهانی خود را قبل از اعلام ارقام درآمد خود اخراج کرد. در آن زمان، به دوره‌ای از رشد قابل توجه اشاره کرد که منجر به نقش‌های تکراری و لایه‌های بی‌ضروری از پیچیدگی شد. امروز، این شرکت اقدامات مشابهی انجام داد و دور جدیدی از اخراج را اعلام کرد.

به عنوان بخشی از سازماندهی مجدد شرکت به یک ساختار مدیر کل (GM)، من به تازگی اعلام کردم که تعداد کارکنان خود را تقریباً ۲۳ درصد کاهش می دهیم، در حالی که کارکنان از همه وظایف تحت تأثیر قرار خواهند گرفت، تغییرات به ویژه در عملیات ما، بازاریابی متمرکز شده است. و عملکردهای مدیریت برنامه، “ولاد تنف، مدیر عامل Robinhood، در یک پست وبلاگ گفت.

به طور جداگانه، و قبل از اخبار تعلیق، کسب و کار ارزهای دیجیتال امروز با افزایش سرعت مواجه شد، زمانی که وزارت خدمات مالی نیویورک رابینهود را به اتهام عدم رعایت مقررات ضد پولشویی و امنیت سایبری جریمه کرد. اکنون باید یک مشاور مستقل برای ارزیابی انطباق تجارت کریپتو خود حفظ کند.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx