تغییر در مکانیسم‌های اجماع و تاثیر آن بر فروش Nvidia

استخراج کریپتو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 599 نفر

مدیر مالی انویدیا گفت که کاهش قیمت کریپتو و تغییرات در مکانیسم‌های اجماع در گذشته بر تقاضا برای محصولات آن و توانایی شرکت برای تخمین آن تأثیر گذاشته است. کولت کرس ، مدیر مالی شرکت Nvidia. غول کارت‌های گرافیک می‌گوید که این شرکت قادر به تخمین کاهش تقاضای استخراج کریپتو بر نتایج سه ماهه دوم آن نبوده است. این مقدار در روز چهارشنبه کمتر از انتظارات تحلیلگران بود.

این شرکت نتایج مالی خود را برای سه ماه منتهی به ۳۱ ژوئیه منتشر کرد. آمار نشان داد درآمد سه ماهه ۱۹ درصد کاهش یافته و به ۶.۵ میلیارد دلار رسیده است. در حالی که درآمد خالص با ۵۹ درصد کاهش، ۶۵۶ میلیون دلار بود. درآمد بخش بازی، که شامل فروش پردازنده‌های گرافیکی پیشرفته‌اش می‌شود، با ۴۴ درصد کاهش درآمد نسبت به سه ماهه قبل به ۲.۰۴ میلیارد دلار رسید. انویدیا این موقعیت را به «شرایط چالش‌برانگیز بازار» نسبت داد.

کرس که به عنوان معاون اجرایی این شرکت نیز فعالیت می کند، گفت که انویدیا در مورد اینکه چگونه بازار کریپتو بر تقاضا برای محصولات بازی آنها تأثیر می گذارد، دید محدودی دارد:

پردازنده‌های گرافیکی ما قادر به استخراج ارزهای دیجیتال هستند. اگرچه ما به میزان تأثیرگذاری بر تقاضای کلی پردازنده‌های گرافیکی خود دید محدودی داریم.

او افزود:

ما نمی‌توانیم به طور دقیق رابطه میزان کاهش استخراج ارزهای دیجیتال و کاهش تقاضای بازی‌ها را تعیین کنیم.

واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) این غول تراشه برای اهداف بازی طراحی شده‌اند. اما تقاضای بالا برای فعالیت‌های استخراج کریپتو در چند سال گذشته به افزایش ۳۲۰ درصدی قیمت سهام شرکت در پنج سال گذشته کمک کرده است. کرس گفت، با این حال، کاهش قیمت کریپتو و تغییرات در مکانیسم اجماع در گذشته بر تقاضا برای محصولات و توانایی برآورد آن تأثیر گذاشته است.

با برنامه ریزی ادغام اتریوم برای ۱۵ سپتامبر، تغییر اجماع شبکه به اثبات سهام (PoS) می تواند تقاضا برای سخت افزار استخراج کریپتو را کاهش دهد. این می تواند برای محصولات استخراج ارز دیجیتال مانند CMP170 HX انویدیا که در حال حاضر حدود ۴۶۹۵ دلار قیمت دارد، مشکل ایجاد کند. قیمت سهام انویدیا در ۵ روز گذشته در بازار نزدک نیز ۵.۸۹ درصد کاهش یافته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx