ماینر بیت کوین Argo براورد رشد نرخ هش را تا 42 درصد کاهش داد.

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

ماینر بیت کوین Argo Blockchain در حال کند کردن رشد برای باقیمانده سال است. آرگو در روز چهارشنبه گفت که این شرکت قصد دارد تا پایان سال 2022 به نرخ هش 3.2 اگزاهاش در ثانیه (EH/s) برسد. این 41.8 درصد کمتر از آن چیزی است که در نتایج سه ماهه اول اعلام کرده بود. هش […]

ماینر بیت کوین Argo تخمین رشد نرخ هش را تا 42 درصد کاهش داد.
ماینر بیت کوین Argo Blockchain در حال کند کردن رشد برای باقیمانده سال است. آرگو در روز چهارشنبه گفت که این شرکت قصد دارد تا پایان سال 2022 به نرخ هش 3.2 اگزاهاش در ثانیه (EH/s) برسد. این 41.8 درصد کمتر از آن چیزی است که در نتایج سه ماهه اول اعلام کرده بود. هش ریت این ماینر در پایان جولای 2.2 EH/s بود.
پیتر وال، مدیرعامل آرگو در پرونده ای به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده گفت که این تغییر انتظارات فعلی را برای تحویل و استقرار ماشین های سفارشی با استفاده از تراشه های Blockscale ASIC اینتل منعکس می کند. وال گفت:
ما از نزدیک با ePIC و اینتل کار کرده‌ایم تا طراحی ماشین را تغییر دهیم. هدف افزایش بازده استخراج کل است.
این شرکت همچنان در مسیر تکمیل نصب سفارش 20000 دستگاه S19 J Pro خود از بیت مین تا اکتبر سال جاری است. مرحله اول توسعه را در بخش “هِلیوس” خود در تگزاس در اوایل ماه می به پایان رساند. در نیمه اول سال 2022، آرگو زیان پیش از مالیات 36.9 میلیون پوند (44.9 میلیون دلار) را گزارش کرد که عمدتاً ناشی از کاهش غیرنقدی ارزش منصفانه ارزهای دیجیتال موجود در ترازنامه بود.
آرگو همچنین 26.7 میلیون پوند درآمد داشته است. این ماینر ماه گذشته 887 بیت کوین را با قیمت متوسط 22670 دلار به ازای هر کوین فروخت و بیشتر این درآمد را برای کاهش وام با پشتوانه بیت کوین خود با گلگسی دیجیتالl به 6.72 میلیون دلار استفاده کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx