پلتفرم کریپتو خدمات خود را به دلیل نوسانات بی سابقه متوقف می کند

صرافی ارزدیجیتال
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 424 نفر

صرافی های ارزدیجیتال به دلیل نوسانات بازار در حال ورشکستگی هستند

پلتفرم کریپتو Freeway برخی از خدمات خود را با اشاره به “نوسانات بی سابقه” در بازارهای ارز خارجی و ارزهای دیجیتال در “زمان های اخیر” متوقف کرده است.

در پستی در ۲۳ اکتبر، این پلتفرم اعلام کرد که خرید و  سپرده گذاری را متوقف می کند و “تا زمانی که استراتژی های جدید ما اجرا نشود، شبیه سازی های Supercharger را خریداری نخواهد کرد.”

طبق وب‌سایت Freeway، محصول «سوپرشارژر» آنها می‌تواند تا ۴۳ درصد پاداش بازدهی سالانه ارائه دهد. کاربران می‌توانند ارزهای فیات و کریپتو را که در حساب‌های کارگزاری تنظیم‌شده، واریز کنند که برای بازگشت استفاده می‌شوند.یک پلتفرم متمرکز، Freeway خود را به عنوان ترکیبی از بهترین امور مالی سنتی با بهترین امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) تبلیغ می کند.

Freeway جزئیات خاصی در مورد استراتژی های جدید خود ارائه نکرده است، اما در این اطلاعیه گفته است که برنامه هایی برای “تنوع پایه دارایی” و “مدیریت قرار گرفتن در معرض نوسانات و نوسانات آتی بازار” وجود دارد.این دقیقاً چه معنایی برای این صرافی ارزدیجیتال و کاربران آن می‌تواند داشته باشد، مشخص نیست، اما این پلتفرم با وعده ارائه به‌روزرسانی‌ها به زودی بسته می‌شود.

زمانی که آماده شروع مجدد خریدهای شبیه‌سازی سوپرشارژر جزئی و سپس شروع مجدد خریدهای کامل شبیه‌سازی سوپرشارژر و همچنین سپرده‌ها و خریدهای پلت فرم Freeway Token (FWT) هستیم، به شما اطلاع خواهیم داد.

کوین تلگراف برای اظهار نظر در مورد وضعیت برداشت های خود و برای شفاف سازی بیشتر در مورد توقف خدمات با Freeway تماس گرفت اما هیچ اطلاعات جدیدی به او داده نشد.طبق گفته Coingecko، اخبار مربوط به توقف برخی از خدمات باعث شده است که نماد این رمزارز (FWT) در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷۵ درصد کاهش یابد.

در پی سایر مشکلات مطرح در مورد شرکت ها و صرافی های رمزنگاری، کاربران نگرانی های خود را در رسانه های اجتماعی و در گروه تلگرام Freeway بیان می کنند. اینکه آیا برداشت‌ها رعایت می‌شوند و آیا Freeway دیگر پلتفرم‌های رمزنگاری پرمخاطب را در بسته شدن دائمی دنبال می‌کند، دو مورد برجسته هستند.

تا کنون یک مدیر، تنها به کاربران توصیه کرده است که یک تیکت پشتیبانی را پر کنند و گزارش داده است که آنها «واقعاً نمی توانند چیزی بیشتر بگویند تا زمانی که ارتباطات رسمی بعدی در راه است».

مجری اضافه کرد: “کل تیم با این هدف که خریدهای شبیه سازی سوپرشارژر جزئی را دوباره آغاز کنند و سپس دوباره بتوانند خریدهای کامل شبیه سازی سوپرشارژر را از سر بگیرند، بسیار سخت کار می کنند.”

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx