رشد دو رقمی سهام شرکت‌های کریپتو‌ محور

کریپتو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 327 نفر

سهام شرکت‌های کریپتویی تا پایان روز چهارشنبه افزایش یافتند؛ زیرا بنظر می‌رسد که کوین‌بیس با تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده به توافقی برای تسویه حساب دست یافته است. تحلیلگری گفت که وال استریت مطمئن تر شده است که مسیر انقباضی فدرال رزرو می تواند خیلی زود به پایان برسد.

این دستاوردها پس از سقوط سهام کریپتو در سال ۲۰۲۲ به دلیل تورم نزدیک به رکورد، و افزایش نرخ بهره فدرال رزرو و درگیری های ژئوپلیتیکی بر سهام در بخش های مختلف تأثیر گذاشت.

سهام شرکت سیلورگیت (SI) در روز قبل از ثبت معاملات پس از ساعت کاری حدود ۲۷ درصد افزایش یافت. به گزارش وال استریت ژورنال، این جهش با وجود سهام شناور بالای سیلورگیت، که بیش از نیمی از سهام معامله شده آن را تشکیل می دهد، رخ داده است.

سایر سهام کریپتو که در روز چهارشنبه سود قابل توجهی را به ثبت رساندند شرکت ماینر کریپتو ماراتون دیجیتال (۲۴٪ افزایش) و ریوت بلاکچین (۱۵٪ افزایش) بودند.

به گفته چیس وایت، تحلیلگر ارشد تحقیقاتی و سیاستی، به نظر می رسد سود دو رقمی برای اپراتورهای استخراج بیت کوین ناشی از فشار خرید کوتاه کلان در سهام با سرمایه‌های کوچک و متوسط باشد.

مایکرو استراتژی (MicroStrategy)، بزرگترین هولدر بیت کوین که به صورت عمومی معامله می شود، حدود ۱۴ درصد رشد داشت. سهام کوین بیس نیز افزایش داشت و تا ساعت ۴ بعد از ظهر به وقت شرقی ۱۲ درصد رشد کرد. سهام این صرافی پس از توافق ۱۰۰ میلیون دلاری با رگولاتورهای نیویورک در پاسخ به نقض قوانین ضد پولشویی و انطباق، افزایش یافت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx