فروش NFT تقلبی در بازار مجیک ایدن

مجیک ایدن
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 436 نفر

سوء استفاده از مشکلی در بازار NFT مجیک ایدن (Magic Eden) منجر به ایجاد NFT های جعلی برای مجموعه های محبوب ABD و y00ts شد. مجیک اید‌ن گفته است که فعلا این مشکل را حل کرده است.

در روز چهارشنبه، ۴ ژانویه، یک سوء استفاده بزرگ در بازار محبوب NFT مجیک ایدن گزارش شد که کلاهبرداران توانستند چندین NFT جعلی مبتنی بر سولانا را بر روی این پلتفرم بفروشند. اعضای انجمن NFT پس از کشف NFT های تقلبی فهرست شده از مجموعه های محبوب مانند ABC و y00ts در توییتر سر و صدا ایجاد کردند. کلاهبرداران همچنین ظاهراً موفق شدند NFT ها را به عنوان بخشی از پروژه ها نشان دهند. بعداً آنها این NFT ها را به ارزش چند صد دلار SOL یا حتی بیشتر فروختند. این صحبت‌ها به سرعت در جامعه کریپتو منتشر شد و سایر کاربران کلاهبرداری را ارزیابی کردند و از سایرین خواستند تا از خرید NFTهای مذکور در مجیک ایدن پرهیز کنند.

مجیک اید‌ن در توجه به این موضوع بسیار سریع عمل کرد. آنها با تشکر از جامعه برای هشدار دادن درمورد NFT های جعلی به رفع مشکل پرداختند. Magic Eden اظهار داشت که برای حل این مشکل، لایه‌های تأیید بیشتری را در هر مجموعه اضافه کرده‌اند.

اما خالق توکن‌های غیرمثلی ABC به مجیک ایدن حمله کرد و این اتفاق را یک “سوء استفاده عظیم” نامید. خالق ABC از مجیک ایدن خواست تا به طور موقت عملیات خود را تا زمان حل مشکل تعطیل کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx