برنامه توزیع بنیاد لونا به دارندگان کوچک UST فعلا متوقف شده است

بنیاد لونا
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 415 نفر

 بنیاد لونا خزانه ۱۰۰ میلیون دلاری غرامت را مسدود کرد

بنیاد Luna Guard (LFG)، یک سازمان غیرانتفاعی که از اکوسیستم ترا پشتیبانی می کند، توزیع برنامه ریزی شده ۱۰۰ میلیون دلاری از ذخیره خود را در بین دارندگان کوچک UST به دلیل نگرانی های دعوی قضایی متوقف کرده است.

این سازمان روز جمعه در توییتی این خبر را اعلام کرد و خاطرنشان کرد که توزیع دارایی های LFG را به دلیل تهدید به دعوی قضایی مسدود می کنند. LFG گفت که آنها در حال حاضر تاریخ خاصی برای از سرگیری مجدد توزیع ندارند.

LFG در توییتی نوشت: «هدف ما این است که دارایی‌های باقی‌مانده LFG را در ابتدا بین کوچک‌ترین دارندگان، توزیع کنیم. متأسفانه به دلیل دعوای قضایی در حال انجام و تهدید، توزیع در حال حاضر امکان پذیر نیست. در حالی که این موضوعات برجسته هستند، نمی توان جدول زمانی برای حل و فصل تعیین کرد.»

این بنیاد ادعا کرد که آنها همچنان مصمم هستند که دارایی های باقیمانده LFG را بین دارندگان UST توزیع کنند و از دارایی های کوچک شروع کنند. پس از سقوط بی‌سابقه استیبل کوین الگوریتمی ترا که حدود ۶۰ میلیارد دلار را از بازار ارزهای دیجیتال حذف کرد، LFG گزارش مفصلی در مورد نحوه خرج کردن ذخایر خود برای دفاع از میخ UST منتشر کرد. این بنیاد گفت که از دارایی‌های باقی‌مانده به ارزش حدود ۱۰۰ میلیون دلار برای جبران خسارت باقی‌مانده دارندگان UST استفاده خواهد کرد.

دو کوان با بنیاد لونا در تضاد است، زیرا می گوید وجوه منجمد نشده است

بنیانگذار ترا، دو کوان اخیراً نظراتی را ارائه کرده است که با ادعاهای LFG در تناقض است. روز پنجشنبه، پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اینکه دادستان‌های کره جنوبی ۵۶.۲ میلیارد روپیه (۳۹.۹ میلیون دلار) از دارایی‌های رمزنگاری متعلق به دو کوان را مسدود کرده‌اند، در حالی که او گفت که دارایی‌هایش مسدود نشده است.

او در پاسخ به توییت کوین دسک که ادعا می‌کرد دادستان‌های کره جنوبی حدود ۴۰ میلیون دلار از وجوه دو کوان را مسدود کرده‌اند، گفت: «بار دیگر، من حتی از کوکوین و OkEx استفاده نمی‌کنم، زمانی برای تجارت ندارم، هیچ وجهی مسدود نشده است. نمی‌دانم وجوه چه کسی را مسدود کرده‌اند، اما برای آنها خوب است، امیدوارم از آن برای خیر استفاده کنند.»

گزارشی از رسانه محلی کره جنوبی News1 در روز چهارشنبه نوشت که یک روز پس از صدور حکم بازداشت دو کوان یک کیف پول حاوی حدود ۳۳۱۳ بیت کوین در صرافی ارز دیجیتال بایننس ایجاد کرد. طبق این گزارش، حدود ۲۷.۶ میلیون دلار بیت کوین از بایننس به کوکوین  و حدود ۵۶.۲ میلیارد وون به صرافی OKX در سه روز بعد منتقل شد.

دو کوان با تنظیم‌کننده‌های کره جنوبی و مقامات مختلف در اواخر سپتامبر، واحد جرایم مالی و اوراق بهادار دادسرای ناحیه جنوبی سئول تأیید کرد که اینترپل یک اعلان قرمز (درخواستی در سطح بالا برای افسران پلیس جهانی برای مکان‌یابی) صادر کرده است.همانطور که گزارش شده است، در خواست دست گیری دو کوان صادر شده است، “در انتظار استرداد، تسلیم یا اقدامات قانونی مشابه”.

در همین حال، توکن لونا از زمان عرضه بیش از چهار ماه پیش تاکنون نتوانسته شتاب بیشتری به دست آورد. این کوین در حال حاضر در حدود ۲.۵۰ دلار معامله می شود که ۸۷ درصد کاهش در مقایسه با بالاترین رکورد تاریخی خود در حدود ۲۰ دلار دارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx