شغل های متاورسی و NFT با وجود زمستان کریپتو همچنان داغ است

کریپتو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 355 نفر

به گفته برخی از شرکت های استخدام کریپتو، زمستان جاری کریپتوها شاهد کاهش بودجه و مشاغل بوده است، اما جستجو برای استعدادهای برتر در چندین بخش عمودی Web3 متوقف نشده است.

کوین گیبسون، موسس شرکت استخدام رمزنگاری Proof of Search، در گفتگو با کوین تلگراف، گفت که اکثر کاهش کارکنان در بازار کریپتو از صرافی‌های متمرکز بوده است، که مهم‌ترین آن کاهش ۱۸ درصدی کارکنان در کوین‌بیس در ژوئن، کاهش ۱۰ درصدی در جمینی است. در ماه جولای و کاهش ۵ درصدی در Crypto.com.

با وجود این، او گفت که «هنوز تقاضای زیادی» برای جویندگان کار کریپتو وجود دارد تا با «GameFi، متاورس، مالی غیرمتمرکز و شرکت‌های NFT » کار کنند.

گیبسون توضیح داد که هیئت‌های شغلی کریپتو همچنان تحت تسلط نقش‌های توسعه‌دهنده و مهندس هستند و همچنین «کمبود کارشناسان مجرب CTO، CMO و توکن» وجود دارد.

متأسفانه چندین صرافی رمزارز اخیراً اخراج های بزرگی را اعلام کردند:

– کوین بیس ۱۸٪
– جمینی ۱۰%
– کریپتو دات کام ۵٪
– بلاک فای ۲۰٪

با وجود تمام این موارد، چندین شریک استخدامی ما همچنان به دنبال توسعه دهندگان هستند: Rust، Solidity، React، NodeJS…

گیبسون اضافه کرد که شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر به استقرار سرمایه «به شرکت‌هایی با مدل‌های کسب‌وکار قوی که با وجود نوسانات بازار شاهد فعالیت استخدام پایدار بوده‌اند» ادامه داده‌اند.

به نظر می‌رسد که این ادعاها توسط گزارش اخیر شرکت تحلیل رمزنگاری مساری تأیید می‌شود که نشان می‌دهد کل مبلغ سرمایه گذاری شده در دوره ، ۳۰.۳ میلیارد دلار در نیمه اول ۲۰۲۲، یعنی بیش از سال ۲۰۲۱، به شرکت‌های ارزهای دیجیتال سرازیر شده است.

نیل داندون، بنیانگذار CryptoRecruit، به کوین تلگراف گفت که اکثریتی که دیده است از “مناطق غیر ضروری” بوده اند.

داندون گفت، با این حال، در کوتاه‌مدت تا میان‌مدت، بازار کار کریپتو «در حال حاضر نسبتاً راکد خواهد ماند تا زمانی که تأیید کنیم که از بازار نزولی خارج شده‌ایم»، علی‌رغم اینکه هنوز «فرصت‌های عالی» زیادی وجود دارد. هم برای شرکت های رمزنگاری و هم برای جویندگان کار.

 

اما، چه بازار نزولی یا نه، داندون گفت که توانایی یک شرکت رمزنگاری برای انطباق با شرایط در حال تغییر، تا حد زیادی به موفقیت در این بازار کمک خواهد کرد:

کریپتو هنوز یک صنعت نوپا است، مهمترین ویژگی که هنگام ورود به این فضا باید داشت، ذهنیت راه اندازی است. توانایی غلت زدن با مشت ها زمانی که اوضاع کمی سخت تر می شود یا جهت شرکت تغییر می کند. ساختن چیزهای جدید برای افراد ضعیف نیست.»
برخی از بزرگترین شرکت‌های سهامی عام جهان نیز در سال ۲۰۲۲ وجوهی را به بازار ارزهای دیجیتال سرازیر کرده‌اند. بر اساس گزارش BlockData، گوگل، سامسونگ، مایکروسافت، پی پال، مورگان استنلی و گلدمن ساکس از جمله شرکت‌هایی هستند که در دورهای تامین مالی شرکت کرده‌اند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx