بازدید مدیرعامل صرافی FTX از کاخ سفید

صرافی FTX
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 394 نفر

بازدید سم بنکمن فراید، مدیرعامل صرافی FTX از کاخ سفید

بر اساس گزارش بازدیدکنندگان، سم بنکمن فراید، مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال FTX و سایر کارکنان صرافی در ماه می از کاخ سفید دیدن کردند.

اسناد تازه منتشر شده نشان می دهد که کارمندان این صرافی ارز دیجیتال در روزهای ۱۲ و ۱۳ می ۲۰۲۲ از اقامتگاه ریاست جمهوری بازدید کردند.

فهرست بازدیدکنندگان از سه نفر که در FTX کار می‌کنند نام می‌برد: مدیر عامل شرکت سم بنکمن فراید، مدیر روابط دولتی و سیاست‌گذاری الوریا کاتز، و رئیس سیاست‌گذاری مارک وتجن.

به نظر نمی رسد که تیم صرافی FTX با رئیس جمهور بایدن ملاقات کرده باشند. در عوض، آنها با شارلوت بوتاش، مشاور سیاست دولت بایدن و استیو ریچتی، مشاورش دیدار کردند.

جزئیات این دیدار مشخص نیست. با این حال، این دیدار با یکی از حضورهای سم بنکمن-فراید در کنگره همزمان شد. در ۱۲ مه، سم بنکمن فراید و افراد مختلف در مقابل کنگره شهادت دادند و از پیشنهادی در ماه مارس حمایت کردند که اجازه داد و ستد مشتقات غیرواسطه‌ای را می‌دهد.

بعداً، در ۲۵ مه، سم بنکمن فراید در یک میز گرد به میزبانی کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) در مورد همین موضوع شرکت کرد. آن رویداد شامل بسیاری از اعضای صنعت بیت کوین و ارز دیجیتال بود.

گابریل، برادر سم بنکمن فراید نیز در کنار سایر اعضای تیم از کاخ سفید دیدن کرد. اگرچه گابریل با صرافی FTX  همکاری خاصی نمی کند، اما این دو برادر در مورد مسائلی زیادی با هم همکاری کرده اند.

مشخص نیست که هیچ یک از این موضوعات در کاخ سفید مورد بحث قرار گرفته باشد، اما تعامل صرافی FTX با مقررات به این معنی است که برخی از تغییرات در این موضوعات احتمالا مورد بحث قرار گرفته است.

صرافی FTX  از زمانی که در سال ۲۰۱۹ افتتاح شد، خود را به عنوان یک صرافی بزرگ ارز دیجیتال تثبیت کرده است. حجم آن در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۲ میلیارد دلار بوده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx