نظرات مدیر عامل صرافی Gate.io درباره اینده بیتکوین

مصاحبه با مدیر عامل صرافی gaiat
  • زمان مطالعه: 15دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 438 نفر

مصاحبه تام یانگ با bitcoinmagazine

طی دهه گذشته، صرافی ها نقش مهمی در دسترسی به بیت کوین برای توده ها ایفا کرده اند. از آنجایی که پلتفرم‌های بیشتر و بیشتری با ورشکستگی مواجه می‌شوند و تنظیم‌کننده‌ها شروع به هدف‌گذاری مبادلات در سراسر جهان می‌کنند، این پلتفرم‌ها با یک نبرد دشوار روبرو هستند. گیت.یو اخیراً یانگ یانگ، مدیر اجرایی سابق گوگل را به عنوان معاون اجرایی مسئول بازاریابی منصوب کرد که باعث توسعه جهانی شرکت شد و او با من موافقت کرد تا مصاحبه ای با من داشته باشم تا برای bitcoinmagzine بنویسم.

گیوم: اول از همه، اجازه دهید این سوال مهم را بپرسیم، چه چیزی باعث شد تصمیم بگیرید که از فناوری سنتی به صنعت ارزهای دیجیتال جهش کنید؟

یانگ: خوب، من بخش بیشتری از دو دهه را صرف بازاریابی در برخی از شرکت‌های پیشرو در صحنه فناوری سنتی کرده‌ام. طی چند سال گذشته، آشکارتر شده است که جهان در حال تغییر به سمت تمرکززدایی و فناوری بلاک چین است. بیت کوین این زنجیره رویدادها را آغاز کرد (به جناس فکر کنید) که صنعت چند تریلیون دلاری را در کمتر از ۱۳ سال ایجاد کرد، و اینکه این فناوری‌ها آینده اینترنت را هدایت می‌کنند غیرقابل انکار است.

گیوم: دقیقاً در طول یک سال شاهد بودیم که دو کشور بیت کوین را به عنوان ارز قانونی و شایعات بیشتری در آینده پذیرفتند.

نظر شما در مورد استفاده از بیتکوین به عنوان ارز قانونی چیست؟

یانگ: میدونی، فوق العاده است. ساتوشی این دیدگاه را از یک سیستم پرداخت واقعاً باز و غیرمتمرکز داشت که کاربران را به جای یک مرجع واحد کنترل می کرد. فکر می‌کنم خیلی خوب است که این کشورها مشکلاتی را در سیستم‌های مالی خود شناسایی می‌کنند که معتقدند بیت‌کوین می‌تواند آنها را حل کند و در واقع با پذیرش و پیاده‌سازی آن‌ها را دنبال می‌کنند. البته، این یک سیستم ضد احمق نیست و بازار در برخی مواقع کاملاً بی ثبات است، بنابراین جالب است که ببینیم این کشورها چگونه واکنش نشان می دهند و چه اقداماتی برای مقابله با نوسانات انجام می شود.

گیوم: به نظر شما شفافیت در صنعت چقدر مهم است؟

یانگ: فناوری بلاک چین ذاتاً شفاف است و بنابراین شفافیت سنگ بنای کل صنعت است. بنابراین، من معتقدم که رهبران در صنعت مسئولیت دارند که به طور مداوم شفاف بمانند، به ویژه زمانی که آنها به طور فعال میلیاردها دلار دارایی کاربران را در اختیار دارند.

گیوم: بنابراین، ما درباره کشورهایی که بیت کوین را پذیرفته اند، صحبت کرده ایم، نظر شما در مورد ورود سرمایه گذاران نهادی چیست؟ چیز خوبیه؟

یانگ: بنابراین، مطمئناً نگرانی‌هایی وجود دارد که بازیکنان بزرگ‌تر ایجاد موقعیت‌های بزرگ چیز بدی است – به خصوص اگر در نهایت تصمیم به فروش داشته باشند – که باعث سقوط بازار شود، اما من شخصا سرمایه‌گذاری نهادی را یک چیز خوب می‌دانم. اگر شرکت‌های بزرگ و کوچک روی بیتکوین سرمایه‌گذاری کنند، برای جوی معمولی حس اطمینان و امنیت به ارمغان می‌آورد و بیت‌کوین را به عنوان سرمایه‌گذاری بلندمدت برای شکاکان باورپذیرتر می‌کند.

به عنوان مثال به Michael Saylor و MicroStrategy نگاه کنید: آنها به طور سیستماتیک موقعیت بزرگی ایجاد کرده اند و آشکار کرده اند که بیتکوین را سرمایه گذاری بلندمدتی می دانند که بعید است بفروشند. این امر پذیرش را بیشتر می کند و بیتکوین را به عنوان یک سرمایه گذاری جایگزین تقویت می کند، درست است؟ این روایت را ایجاد می‌کند که «اگر افراد بزرگ سرمایه‌گذاری می‌کنند، شاید ارزش دیدن داشته باشد» و ممکن است بیشتر از هر فرد یا پلتفرمی که بتواند در یک بازه زمانی مشابه انجام دهد، منجر به پذیرش آن شود.

گیوم: درست است، منطقی است.

چه توصیه ای می توانید به کسی که به فکر جهش و سرمایه گذاری در بیت کوین است، کنید؟

یانگ: خب، اول از همه، پیشنهاد می‌کنم خودتان را آموزش دهید. دلیلی وجود دارد که DYOR (تحقیق خودتان را انجام دهید) یک شعار در جامعه است. روی چیزی که کاملاً درک نمی کنید سرمایه گذاری نکنید. نکته جالب در مورد اینترنت این است که منابع عالی و رایگان زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند بیت کوین، فناوری بلاک چین، تجارت و موارد دیگر را معرفی کنید، که در تصمیم گیری آگاهانه مفید خواهد بود.

گیوم: این یک توصیه محکم است. به همین ترتیب، بسیاری از پلتفرم ها به دلیل نوسانات اخیر در بازار، استخدام را کاهش می دهند. چه توصیه ای می توانید به کسی بدهید که به فکر جهش و کار در صنعت است؟

یانگ: بنابراین این تصور غلط وجود دارد که در بیشتر موارد، افرادی که در ارزهای دیجیتال کار می کنند، توسعه دهندگان یا «ابر کدنویسان سایه ای» هستند، اما در واقع، این صنعت درست مانند سایر صنایع است. شما افرادی دارید که در HR، روابط عمومی و ارتباطات، تولید محتوا و بازاریابی، رسانه های اجتماعی و مدیریت جامعه و بسیاری از زمینه های دیگر کار می کنند. اولین پیشنهاد من این است که از اصول اولیه صنعت، نحوه عملکرد بیتکوین و آنچه در بازارها می گذرد مطلع شوید و سپس صفحه کلید خود را پاک کنید و فعالانه اعمال کنید.

اکثر شرکت‌ها فهرستی از فرصت‌های شغلی موجود در وب‌سایت خود یا تعداد بیشماری از تابلوهای شغلی آنلاین موجود در آنجا دارند. این صنعت به حدی رشد کرده است که یک محیط شغلی بسیار پایدار است. البته، از برخی جنبه‌ها، سرعت آن بسیار سریع‌تر است، زیرا همه چیز می‌تواند به سرعت یک شبه تغییر کند.

نظر شما در مورد وضعیت فعلی بازار چیست؟ آیا تا پایان سال صعودی یا نزولی هستید؟

یانگ: من کسی نیستم که پیش‌بینی کنم یا توصیه‌های مالی انجام دهم، اما مطمئناً فکر می‌کنم که وارد بازار نزولی شده‌ایم. اینکه چقدر ادامه خواهد داشت نامشخص است، اما من در درازمدت خوشبین هستم. اگر به دهه گذشته نگاه کنید، چندین زمستان وجود داشته است، اما بیتکوین انعطاف پذیر باقی مانده است و دلیلی وجود ندارد که فکر کنید این زمان متفاوت است.

بیتکوین در طول دهه از «پول اینترنتی سفته بازانه» به یک دارایی جدی تبدیل شده است، و همانطور که قبلاً اشاره کردید، اکنون شاهد آن هستیم که کشورها آن را به عنوان ارز قانونی اتخاذ می کنند، شرکت های دولتی آن را به کتاب خود اضافه می کنند، بنابراین هنوز هم وجود دارد. فضای زیادی برای رشد از نظر پذیرش وجود دارد و ممکن است در قیمت منعکس شود یا نباشد. بحران مالی جهانی سال ۲۰۰۷ تا حدی الهام بخش ساتوشی برای توسعه بیتکوین بود، بنابراین جالب است که ببینیم بازارها چگونه به رکود قریب الوقوع فعلی واکنش نشان خواهند داد و آیا می توانند طوفان را پشت سر بگذارند یا خیر.

گیوم: جالبه، ممنون یانگ. در ادامه به سوال آخر، نظر شما در مورد جامعه بیتکوین که از سرمایه گذاران می خواهد بیت کوین خود را از مبادلات خارج کنند چیست؟

ضرب المثل معروف می گوید: «نه کلیدهای شما، نه بیتکوین شما».

یانگ: البته، ذخیره بیتکوین شما در صرافی مزایایی دارد. برای میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان، صرافی‌ها اولین نقطه تماس آن‌ها با دارایی‌هایی مانند بیت‌کوین هستند و ممکن است از مراحل مورد نیاز برای مراقبت از دارایی‌های خود کاملاً آگاه نباشند. اما صرافی ها برای انجام این کار طراحی شده اند، مبادله یک دارایی با دیگری، مانند فیات برای بیت کوین یا بالعکس.

اگر کاربران دانش و تخصص لازم را داشته باشند که خود سرپرستی کنند و برای HODLing برنامه ریزی کنند، منطقی است که آن را از مبادلات حذف کنند، اما آنها باید مطمئن شوند که می توانند بدون از دست دادن دارایی های خود این کار را انجام دهند. تعداد زیادی کیف پول سخت‌افزاری و نرم‌افزاری وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، و در بیشتر موارد، حضانت شخصی بسیار منطقی است و به کاربران رضایت می‌دهد که دارایی‌هایشان را امن بدانند. هنگامی که آنها تمایل به فروش یا خرید بیشتر دارند، اینجاست که ما دوباره خوشحال می شویم که خدمات ارائه دهیم.

Guillaume: از اینکه برای پاسخ دادن به سوالات من وقت گذاشتید متشکرم، من مراقب آنچه که Gate.io برای کاربران خود در نظر گرفته است، خواهم بود.

این یک پست مهمان توسط دیون گیوم است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc. یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx