همکاری رئال مادرید و بارسلونا در متاورس

متاورس فوتبال
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 488 نفر

اتحاد غول های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در متاورس

باشگاه بارسلونا و رئال مادرید یک کیف پول ارزدیجیتال و یک نشان تجاری مشترک روی متاورس به ثبت رساندند. دو تیم موفق فوتبال اسپانیا یعنی بارسلونا و رئال مادرید  برای درخواست علامت تجاری مشترک  بر روی متاورس ثبت نام کردند. این دو باشگاه قصد دارند محصولاتی مانند بازی های واقعیت مجازی و نرم افزار مدیریت تراکنش ارزهای دیجیتال را به طرفداران خود ارائه دهند.

غول های اسپانیایی فوتبال تنها کسانی نیستند که چنین حرکتی را در دنیای فوتبال انجام داده اند. در ماه ژوئن، کریستال پالاس انگلیسی درخواست راه‌اندازی توکن‌های غیرمثلی (NFT)، لباس‌های مجازی و بازارهای ارزهای دیجیتال را داد.

دست دادن رقیبان سنتی در متاورس

باشگاه بارسلونا و رئال مادرید علیرغم اینکه رقبای سرسختی در زمین فوتبال هستند، تصمیم گرفتند به دنیای ارزهای دیجیتال ورود کنند. این باشگاه ها نزدیک به یک هفته پیش برای درخواست علامت تجاری متاورس خود ثبت نام کردند، اما این خبر اخیرا توسط وکیل مایک کوندودیس تایید شد.

برخی از پیشنهاداتی که آنها به دنبال ارائه آن هستند عبارتند از واقعیت مجازی، نرم افزار رمزنگاری برای مدیریت تراکنش های ارز دیجیتال و نرم افزار قابل دانلود برای استفاده به عنوان کیف پول الکترونیکی.

این تلاش مشترک دو باشگاه را می توان یک شگفتی تلقی کرد. زیرا تیم ها ارزش های کاملاً متفاوتی را دنبال می کنند. باشگاه بارسلونا نماد منطقه کاتالان است، در حالی که رئال مادرید به خانواده سلطنتی پیوند خورده است و فرهنگ سنتی اسپانیا را نشان می دهد. دربی بین دو باشگاه به عنوان “ال کلاسیکو” شناخته می شود و یکی از رویدادهای برتر در جهان فوتبال است.

سابقه فعالیت بارسلونا در ارزهای دیجیتال

تیم فوتبال کاتالونیا، که معمولاً به عنوان بارسا شناخته می شود; در نوامبر سال گذشته تصمیم گرفت وارد دنیای کریپتو شود. در آن زمان، با بازار NFT Ownix ​​با هدف انتشار لحظات نمادین از تاریخ خود به عنوان کلکسیون های دیجیتال همکاری کرد. این اولین فعالیت این باشگاه در متاورس است.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، اشاره کرد که این تلاش به هواداران این فرصت را می دهد; که بخشی از میراث تیم مورد علاقه خود را داشته باشند.

با این حال، مدت کوتاهی پس از آن، بارسا پس از متهم شدن موشه هوگ; مدیر اجرایی آن به جعل اسناد و تجاوز جنسی، قرارداد خود با Ownix ​​را فسخ کرد.

در ابتدای سال ۲۰۲۲، باشگاه به دنبال اسپانسر رسمی جدید پیراهن بود. گزینه ها بین پروتکل بلاک چین پولکادات و ارائه دهنده خدمات پخش موسیقی دیجیتال Spotify بود. پس از ارزیابی جوانب مثبت و منفی برای چند ماه، بارسا با اسپاتیفای قرارداد امضا کرد.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx