کرو فایننس رکورد خود در حجم معاملات روزانه را شکست

کرو فایننس
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 275 نفر

کاهش ارزش USDC باعث شد تا پروتکل‌های دیفای شاهد افزایش حجم معاملات روزانه خود باشند؛ زیرا نهنگ‌های کریپتو برای نجات دارایی‌های خود می‌جنگند. استخر تبدیل استیبل‌کوین کرو فایننس (Curve Finance)، بالاترین حجم معاملات روزانه در تاریخ خود را تجربه می‌کند، به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته پس از سقوط بانک سیلیکون ولی (SVB) که موجی از عدم قطعیت را در سراسر بازارها ایجاد کرد و استیبل کوین USDC را از دلار آمریکا جدا کرد، از ۷ میلیارد دلار گذشت.

کرو فایننس از استخرهای نقدینگی برای استیبل کوین‌های اصلی مانند USDC، تتر، فرکس (FRAX)، دای و TrueUSD (TUSD) پشتیبانی می‌کند. ترس، تردید و عدم اطمینان در چند ساعت گذشته در سراسر بازار کریپتو گسترش یافته است، که منجر به نامتعادل شدن استخرهای نقدینگی در پلتفرم دیفای به دلیل فروش USDC شد که منجر به کاهش قیمت عمده استیبل کوین به زیر ۱ دلار شده است.

USDC دومین استیبل کوین بزرگ است، دارای ارزش بازاری بیش از ۴۲ میلیارد دلار تا ۳۱ ژانویه بود، اتصال خود با قیمت ۱ دلار را از دست داد. عمق این اتفاق تأثیر فوری بر سایر استیبل کوین‌ها مانند DAI صادر شده توسط میکر دائو داشت که در زمان انتشار مقاله ۱ درصد کاهش یافت.

برای جلوگیری از وقوع یک فروش وحشتناک، میکر دائو یک “پیشنهاد اجرایی فوری برای کاهش خطرات پروتکل” را در ۱۱ مارس ارائه کرد و به دنبال محدودیت هایی برای ضرب DAI با استفاده از USDC بود. میکر دائو یکی از بزرگترین دارندگان استیبل کوین سیرکل است؛ با بیش از ۳.۱ میلیارد USDC (2.85 میلیارد دلار) برای ذخایر وثیقه DAI.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx