کاهش 97 درصدی تولید اتریوم بعد از ادغام

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

کاهش 97 درصدی تولید اتریوم تولید روزانه اتریوم پس از ادغام 97 درصد کاهش یافته و انتشار گازهای گلخانه ای را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. پس از ارتقای عظیم اخیر آن، که این ارز دیجیتال را از مکانیزم اثبات کار به پروتکل اعتبارسنجی اثبات سهام (PoS) منتقل کرد، به نظر می رسد […]

کاهش 97 درصدی تولید اتریوم

تولید روزانه اتریوم پس از ادغام 97 درصد کاهش یافته و انتشار گازهای گلخانه ای را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. پس از ارتقای عظیم اخیر آن، که این ارز دیجیتال را از مکانیزم اثبات کار به پروتکل اعتبارسنجی اثبات سهام (PoS) منتقل کرد، به نظر می رسد شبکه به وعده های خود عمل کرده است. فعالیت با مضرف انرژی کمتر و تولید اتریوم کمتر.

همانطور که پلتفرم تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال دلفی دیجیتال در 12 اکتبر توییت کرد، تولید روزانه اتریوم پس از ادغام 97 درصد کاهش یافته است و به طور قابل توجهی انتشار خالص روزانه بیش از 12000 در روز را کاهش داده است. همراه با کاهش شدید تولید روزانه اتریوم، انتشار کربن آن نیز کاهش یافته است، که موقعیت دومین دارایی بزرگ را با توجه به سرمایه بازار به عنوان پروژه پیشرو ارز دیجیتال سبز توجیه می کند.

به عبارت دیگر، ادغام مصرف انرژی کلی شبکه اتریوم را به میزان قابل توجه 99.95 درصد کاهش داده است و آن را در مقایسه با پروژه‌هایی که هنوز از الگوریتم اعتبارسنجی اثبات کاراستفاده می‌کنند، کاملاً کم کربن و پایدارتر کرده است. در همین حال، اقتصاددان امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) در شرکت بلاک چین Consensys، دیوید شاتل‌ورث، پیشنهاد کرده است که اتریوم پس از ادغام اکنون «پایه اینترنت» بوده است، زیرا می‌تواند تراکنش‌های بیشتری را نسبت به پلتفرم‌های مستقر مانند Visa (NYSE: V) و کیفیت آن پردازش کند، و آن را برای پذیرش انبوه آماده کرده است.

در همان زمان، اتریوم به عنوان نیروی غالب در بخش DeFi از نظر ارزش کل قفل شده (TVL) با 57٪ از کل بخش به ارزش 31.14 میلیارد دلار قرار دارد. با این حال، علاقه اجتماعی جامعه کریپتو به اتریوم پس از ارتقاء تحت تاثیر قرار نگرفته است، زیرا از آن زمان در یک الگوی نزولی حرکت کرده است و از بیت کوین پیشی گرفته است، که افزایش فعالیت اجتماعی را برای همین مدت نشان داده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx