فیس بوک و اینستاگرام NFT ها را برای کاربران ایالات متحده فعال می کنند

اینستاگرام
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 478 نفر

متا دسترسی NFT را گسترش می دهد

متا در حال گسترش دسترسی NFT است. از امروز، همه کاربران فیس‌بوک و اینستاگرام در ایالات متحده می‌توانند کیف پول دیجیتال خود را به این شبکه های اجتماعی متصل کرده و NFT یا «کلکسیون‌های دیجیتال» را به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، پشتیبانی از NFT برای همه کاربران اینستاگرام در ۱۰۰ کشوری که این ویژگی پشتیبانی می‌شود، در دسترس خواهد بود.

متا به تدریج ویژگی های NFT خود را در طول تابستان امسال عرضه کرد. این شرکت در ماه می پشتیبانی اولیه NFT را به اینستاگرام اضافه کرد و در ژوئن پشتیبانی فیس بوک را معرفی کرد. سپس در ماه آگوست این شرکت اجازه داد NFT بین این دو پلتفرم رسانه اجتماعی ارسال شود.

با این حال، تنها کاربران منتخب تا به امروز قادر به استفاده از ویژگی NFT بوده اند. با بیش از ۲.۹ میلیارد کاربر فیس بوک و ۱.۴ میلیارد کاربر اینستاگرام، به روز رسانی امروز دسترسی به ویژگی های NFT متا را تا حد زیادی گسترش می دهد. متا در حال حاضر از NFT ها در سه بلاک چین پشتیبانی می کند: اتریوم، فلو و پالیگان. همچنین قصد دارد در آینده پشتیبانی از بلاک چین سولانا را نیز اضافه کند.

اخبار امروز زمانی منتشر شد که متا اعلام کرد که استخدام تیم‌ها را متوقف می‌کند و ساختار آن‌ها را تغییر می‌دهد. همچنین از ایفای برخی نقش ها خودداری می کند و بودجه تیم را کاهش می دهد. مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، گفت که درآمد این شرکت برای اولین بار در ۱۸ سال فعالیتش، “اندکی کاهش یافته است”. وی افزود که این شرکت تا پایان سال ۲۰۲۳ “تا حدودی کوچکتر” خواهد شد. زاکربرگ همچنین گفت که امیدوار بود اقتصاد «تاکنون به وضوح تثبیت شود»، اما به دلیل فقدان چنین ثباتی، شرکت اکنون محافظه کارانه عمل خواهد کرد.

در حالی که ویژگی کلکسیون دیجیتال متا اولین ورود آن به وب ۳ نیست، این شرکت مطمئناً امیدوار است که موفقیت بیشتری نسبت به برخی از تلاش‌های گذشته خود داشته باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx