خرید سنگین نهنگ های بیت کوین روی ۱۸ هزار دلار

نهنگ های بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 475 نفر

خرید سنگین نهنگ های بیت کوین روی ۱۸ هزار دلار

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که نهنگ های بیت‌کوین که در طول سقوط ژوئن بیت کوین انباشت میکرده اند، تاکنون با همان قدرت به خریدهای خود ادامه داده اند. توزیع سنی بیت کوین ها انباشت قوی در حدود قیمت ۱۸ هزار دلار را نشان می دهد. همانطور که توسط یک تحلیلگر در یک پست کریپتوکوانت اشاره شد، سطح ۱۸ هزار دلار توسط نهنگ ها حمایت می شود زیرا آنها در این قیمت خریدهای اسپات زیادی انجام داده اند.

شاخص مربوطه در اینجا “Sum Coin Age Distribution” است که به ما در مورد مقادیری که گروه های مختلف سرمایه گذار بیت کوین در حال حاضر در کیف پول خود نگهداری می کنند، می گوید. این تقسیم بندی گروه‌ها بر اساس ایده «سن کوین» هستند، معیاری برای تعداد کل روزهایی که یک سکه روی زنجیر بدون انتقال بوده است. به عنوان مثال، اگر ۱ بیت کوین به مدت دو هفته در یک آدرس واحد باقی بماند، این سکه به عنوان بخشی از عرضه “۱ هفته تا ۱ ماه” در نظر گرفته می شود. اکنون، در اینجا نموداری وجود دارد که روند توزیع سن مجموع کوین در بازار بیت کوین را در سال گذشته نشان می دهد:

میانگین سن بیت کوین

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، میزان عرضه توسط گروه های مختلف سنی سکه بیت کوین الگوی جالبی را در چند ماه گذشته نشان داده است. زمانی که قیمت کریپتو در ماه ژوئن سقوط کرد، عرضه ۱ روزه به ۱ هفته افزایش یافت زیرا نهنگ ها مقداری بیت کوین تازه در حدود ۱۸ هزار دلار خریداری کردند.

با گذشت روزها، این سکه ها در محدوده ۱ هفته تا ۱ ماه شروع به افزایش سن کردند، که باعث شد باند ۱ روزه تا یک هفته پایین بیاید، در حالی که گروه ۱ هفته تا ۱ ماه روند صعودی را مشاهده کردند. به طور مشابه، این سکه‌ها با گذشت زمان به بلوغ بیشتری رسیدند، که منجر به افزایش گروه ۱ ماه به ۳ ماه و سقوط گروه قبلی شد. و در نهایت، در چند ماه گذشته، گروه ۳ ماه تا ۶ ماه نیز در انتهای این اثر آبشاری قرار گرفته است. افزایش اخیر در این گروه آخر نشان می‌دهد که نهنگ های بیت کوین که در طول کاهش ارزهای دیجیتال به ۱۸ هزار دلار خرید کرده‌اند، هنوز اقدام به سیو سود نکرده اند و با قاطعیت به حفظ آنها ادامه داده‌اند.

قیمت بیتکوین

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین در حدود ۱۹۲۰۰ دلار شناور است که در هفت روز گذشته ۱ درصد افزایش یافته است. طی ماه گذشته، ارزش این ارز دیجیتال ۴ درصد افزایش یافته است.

نمودار زیر روند قیمت سکه را در پنج روز گذشته نشان می دهد.

نمودار قیمت بیت کوین

نمودار قیمت بیت کوین

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx