اطلاعیه های FDIC و اعلامیه های فدرال رزرو در هفته گذشته

فدرال رزرو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 403 نفر

درست با پایان یافتن هفته، اخباری مبنی بر توقف شرکت بیمه سپرده فدرال رزرو (FDIC) خطاب به FTX و سایر شرکت های ارز دیجیتال منتشر شد.

در اینجا نگاهی به برخی از عناوین مقررات مربوط به رمزنگاری در هفته گذشته داریم.

تصمیم های متعدد فدرال رزرو

دستورالعمل جدید هیئت فدرال رزرو به شرکت‌های رمزنگاری که هدفشان یک حساب اصلی است، دلیلی برای جشن گرفتن می‌دهد. در حالی که دستورالعمل‌ها قوانین سختی نیستند، اما ملاحظات حساب‌های اصلی را برای شرکت‌هایی با «منشورهای جدید» استاندارد می‌کنند. که اینها می توانند شامل بانک های نگهبانی ارزهای دیجیتال و انجمن های تجاری آنها باشند.

از سوی دیگر، یک رئیس فدرال رزرو در حال ایجاد وقفه در ایجاد دلار دیجیتال بانک مرکزی ایالات متحده (CBDC) است. در یک سخنرانی اخیر، فرماندار میشل بومن ظاهراً ترجیح می دهد سرویس FedNow نسبت به CBDC ایالات متحده نشان دهد.

راه به سوی تنظیم کننده جدید اتحادیه اروپا

اتحادیه اروپا ممکن است به ایجاد یک رگولاتور جدید ضد پولشویی برای نظارت بر ارزهای دیجیتال نزدیک باشد. “مرجع مبارزه با پولشویی” از بسته قانونی است که پارلمان اروپا پس از تعطیلات آگوست در حال بررسی خواهد بود. در صورت تصویب، موضوع مذاکره با سایر نهادها خواهد بود.

تلاش FDIC برای شفافیت در مورد ارزهای دیجیتال

FDIC علیه تعدادی از شرکت های رمزنگاری از جمله FTX به دلیل “اظهارات نادرست و گمراه کننده” در مورد بیمه سپرده فدرال اقدام کرد. فروپاشی اخیر شرکت هایی مانند سلسیوس و وویجر سؤالاتی را در مورد چگونگی ارائه ایمنی سپرده ها به مشتریان ایجاد کرده است. FDIC، همراه با فدرال رزرو ایالات متحده، در ماه ژوئیه نامه ای به وویجر ارسال کردند که در آن شرکتی که اکنون ورشکسته شده است به دروغ به مشتریان اطلاع داده است که “آنها پوشش بیمه FDIC را برای تمام وجوهی که در اختیار دارند، دریافت خواهند کرد. .” آژانس بعداً این نکته را تأیید کرد که شرکت‌های کریپتو توسط بیمه سپرده فدرال محافظت نمی‌شوند و برگه اطلاعات جدیدی در مورد آن صادر می‌کند.

در اخبار دیگر مربوط به FDIC در این هفته، یک سناتور پنسیلوانیا در نامه‌ای گفت که این آژانس “ممکن است به طور نامناسبی اقدامی انجام دهد تا بانک‌ها را از تجارت با شرکت‌های قانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال (مرتبط با رمزنگاری) بازدارد، به عنوان مثال از آنها خواسته است اجتناب از ارائه اعتبار

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx