بالاترین تعداد تراکنش نهنگ های ریپل در سه ماه اخیر

بالاترین تعداد تراکنش نهنگ های ریپل در سه ماه اخیر
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 448 نفر

شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Santiment می‌گوید که فعالیت شبکه‌ای نهنگ‌های ریپل در سه ماهه اخیر افزایش یافته است. این در حالی است که ریپل همچنان به کاهش قیمت‌ خود ادامه می‌دهد. به گفته این شرکت، تراکنش های بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار در دفتر کل XRP به طور ناگهانی افزایش یافت.

XRP در ساعات پایانی معاملات روز جمعه شاهد فعالیت قابل توجه نهنگ ها و همچنین خوش بینی بالایی بود. ما جهش ۱۰۰۰۰۰ دلاری تراکنش‌های XRP را دریافت کرده‌ایم که در ماه می دیده نشده است. علاوه بر این، احساسات به بالاترین حد خود از آوریل رسیده است.

سنتیمنت همچنین می‌گوید که اصطلاح «rekt»، یک غلط املایی طنز آمیز لغت «Wrecked» روز جمعه در رسانه‌های اجتماعی منفجر شد، زیرا لیکوئید حساب ها در بازار کریپتو بی‌داد می‌کرد. «Wrecked» اغلب برای توصیف معامله‌گرانی که متحمل زیان‌های بزرگ می‌شوند، استفاده می‌شود.

استفاده از اصطلاح rekt در کریپتو سر به فلک کشیده است زیرا لیکوئید شدن پوزیشن های لانگ در پایان هفته زیاد بود. از آنجایی که بسیاری از معامله گران از اواخر ژوئن روند صعودی قیمت را دنبال می کردند، افت بیت کوین به ۲۰۸۰۰ دلار و افت اتریوم به پایین ۱۶۰۰ دلار باعث هرج و مرج شد.

این شرکت تحلیلی همچنین به دوج کوین (DOGE) و رقیب خود شیبا اینو (SHIB) توجه دارد. به گفته سنتیمنت، نهنگ‌های دوج و شیبا تا حد زیادی قادر به فروش در بالاترین رالی‌های مربوطه خود بودند، زیرا معاملات بزرگ به طور همزمان منفجر شد. دوج کوین و شیبا اینو پس از روزهای سه‌شنبه و یکشنبه، اصلاحات قیمتی عمده‌ای را تجربه کرده‌اند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx