SEC هم اکنون مقررات برای دارایی های دیجیتال را لازم میداند

دارایی‌های دیجیتال
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 397 نفر

 مقررات دارایی های دیجیتال “اکنون لازم است”

سناتور John Hickenlooper، D-Colo، در نامه‌ای به گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار، این هفته نوشت: یک فرآیند نظارتی رسمی برای دارایی‌های دیجیتال «اکنون مورد نیاز است».

بازارهای دارایی دیجیتال چارچوب نظارتی هماهنگی ندارند. هیکنلوپر روز پنجشنبه نوشت: این امر اجرای نابرابر را ایجاد می کند و سرمایه گذاران را از درک روشنی از نحوه محافظت از آنها در برابر تقلب، دستکاری و سوء استفاده محروم می کند.

Hickenlooper از Gensler می‌خواهد با جمع‌آوری اطلاعات عمومی و ارائه قوانین جدید برای تعیین اینکه کدام توکن‌های رمزنگاری اوراق بهادار یا کالا هستند، «درگیر» شود. قانونگذار دموکرات خاطرنشان کرد: مقررات شفاف‌تر از سرمایه‌گذارانی محافظت می‌کند که «ممکن است کاملاً از خطرات مرتبط با سرمایه‌گذاری دارایی‌ های دیجیتال آگاه نباشند».

Hickenlooper نوشت: «با توجه به پیچیدگی این مسائل، و با توجه به اینکه برخی از دارایی‌های دیجیتال اوراق بهادار هستند، برخی دیگر ممکن است کالا باشند، و برخی دیگر ممکن است تحت یک رژیم نظارتی کاملاً متفاوت قرار گیرند، اکنون به یک فرآیند نظارتی رسمی نیاز است. زمانی که هیکنلوپر فرماندار بود، شورای کلرادو را برای پیشرفت استفاده از فناوری بلاک چین ایجاد کرد.

Hickenlooper از کمیسیون درخواست کرد تا مشخص کند که چه نوع دارایی‌های دیجیتالی اوراق بهادار هستند، نحوه انتشار و فهرست‌بندی اوراق بهادار دیجیتال را تعیین کند و مشخص کند که کدام افشاگری برای اطلاع سرمایه‌گذاران ضروری است. Hickenlooper همچنین کمیسیون را تشویق کرد تا یک رژیم ثبت برای پلتفرم‌های تجارت امنیت دارایی‌های دیجیتال ایجاد کند و قوانینی را در مورد نحوه انجام تجارت و نگهداری دارایی‌های دیجیتال تعیین کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx