گروه ارز دیجیتال (DCG)، شرکت جنسیس گلوبال را می‌فروشد

جنسیس گلوبال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 425 نفر

طیق پرونده دادگاه در روز جمعه، گروه ارز دیجیتال (DCG)، شرکت مادر کارگزار کریپتو شکست خورده جنسیس گلوبال کپیتال، قصد دارد دارایی و سهام جنسیس گلوبال تریدینگ را به جنسیس گلو‌بال هولدکو منتقل کند و در نهایت هر دو شرکت را برای بازپرداخت به طلبکاران بفروشد. جنسیس گلو‌بال کپیتال و جنسیس گلوبال هولدکو، هر دو ماه گذشته درخواست حمایت از ورشکستگی فصل ۱۱ را ارائه کردند.

درار اسلام، مدیرعامل موقت جنسیس گلوبال تریدینگ، در بیانیه ای گفت:

«جنسیس امروز یک گام به راه حلی برای کسب و کار وام دهی ما نزدیک شد که ارزش را برای همه مشتریان و ذینفعان به حداکثر می رساند. ما موافقتنامه اصولی قبلی خود را با DCG و گروه های کلیدی طلبکاران به دادگاه ارائه کرده ایم.»

جنسیس گلوبال کاپیتال شریک وام دهنده صرافی جمینی مستقر در نیویورک برای برنامه Gemini Earn این صرافی بود که به سرمایه گذاران اجازه می داد دارایی های رمزنگاری خود را با بهره حداکثر ۸ درصدی به جنسیس وام دهند.

جنسیس در نوامبر ۲۰۲۲ پس از فروپاشی صرافی ارز دیجیتال FTX مستقر در باهاما در همان ماه، برداشت مشتری از این برنامه را متوقف کرد. این کارگزاری کریپتو در ۲۰ ژانویه برای فصل ۱۱ ورشکستگی اقدام کرد و مجموع بدهی های آن تا تاریخ ثبت پرونده بین ۱ تا ۱۰ میلیارد دلار آمریکا و با بیش از ۱۰۰۰۰۰ طلبکار بود.

هفته گذشته Gemini موافقت کرد که ۱۰۰ میلیون دلار برای بازیابی دارایی کاربران Earn به عنوان بخشی از یک توافقنامه اصلی با جنسیس و DCG و سایرین برای قرار دادن همه نهادها تحت جنسیس گلوبال هولدکو اختصاص دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx