۶۲.۵ میلیون دلار توکن اپتوس آزاد شد

اپتوس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 572 نفر

قیمت توکن اپتوس (APT) امروز پس از آزاد شدن توکن‌های تیم، ضربه خورده است. توکن بومی شبکه پر هیاهو Aptos در جلسه معاملاتی صبح دوشنبه آسیا ریزش کرد. این کاهش قیمت بیشتر از حد انتظار از ریزش‌های کلی بازار کریپتو بود، که نشان می‌دهد آزاد شدن توکن‌ها علت آن بوده است.

در ۱۲ فوریه، اپتوس ۴.۵ میلیون توکن APT را آزاد کرد که معادل حدود ۰.۴۵٪ از کل عرضه آن است. علاوه بر این، توکن‌های آزاد شده در آن زمان حدود ۶۲.۵ میلیون دلار ارزش داشتند.

آزاد سازی برنامه ریزی شده بعدی برای اپتوس در ۱۲ مارس است، زمانی که ۴.۵ میلیون توکن دیگر در بازار منتشر می شود. قبل از آزاد سازی، هولدرهای اپتوس از پامپی مشابه با آخرین باری که توکن‌ها منتشر شده بودند مطمئن بودند. اما امروز برعکس این موضوع اتفاق افتاده است.

اکثر عرضه اپتوس هنوز قفل است

با توجه به داده‌های توکن آنلاک، ۸۵ درصد از عرضه توکن APT هنوز قفل است. این توکن‌ها قرار است در ده سال آینده و در هر ماه منتشر شوند. در حال حاضر تنها ۱۴.۸ درصد از عرضه باز شده است که ارزش بازار آن را در حدود ۱.۹۵ میلیارد دلار با ۱۶۷.۷ میلیون توکن در گردش قرار می‌دهد. پروژه ها اغلب این باز کردن توکن ها را انجام می دهند تا سهام قفل شده را در یک بازه زمانی معین در بازار ارزهای دیجیتال آزاد کنند. این فرآیند با هدف همسویی انگیزه ها برای همه ذینفعان انجام می شود. با این حال، می تواند باعث نوسانات کوتاه مدت و کاهش قیمت در آن زمان شود.

اپتوس توسط جامعه ارزهای دیجیتال به دلیل توکنومیکش مورد انتقاد قرار گرفته است که به شدت تحت سلطه سرمایه های خطرپذیر است. بلاکچین رقیب اتریوم توسط کارمندان سابق فیسبوک که بر روی پروژه منحل شده Diem کار می کردند توسعه یافته است.

قیمت توکن آن در سال جاری و از ابتدای ژانویه ۲۷۸ درصد افزایش یافته است. با این حال، به نظر می رسد که این حرکت رو به کاهش است زیرا APT از زمان بالاترین سطح خود در ۲۶ ژانویه کاهش داشته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx