نرخ توکن سوزی شیبا اینو ۱۳۶۴ درصد افزایش یافته است

شیبا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 524 نفر

‌نرخ توکن سوزی شیبا اینو ۱۳۶۴ درصد افزایش یافته است

اخیراً داده‌های پلتفرم ردیابی Shibburn منتشر شده است که نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته، دومین میم کوین محبوب ارزهای دیجیتال بیش از ۱۳۶۴ درصد افزایش یافته است. در مجموع ۹,۶۰۷,۶۳۵ کوین به کیف پول های غیرقابل برگشت فرستاده شد و برای همیشه از گردش خارج شد. نرخ توکن سوزی‌شیبا همراه با قیمت افزایش یافت روز جمعه، نرخ توکن سوزی زیر صفر بود، زیرا کمتر از ۱ میلیون توکن شیبا به آدرس‌های غیرقابل برگشت منتقل شدند. نرخ توکن سوزیشیبا همراه با قیمت میم کوین افزایش یافت. طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت شیباپس از افت نزدیک به ۱۶ درصدی از روز چهارشنبه، ۳.۳۱ درصد افزایش یافته است. از زمان نگارش این مقاله، دومین میم کوین بزرگ با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۲۶۱ دلار در صرافی بایننس تغییر می کند. به نظر می‌رسد که قیمت توکن و نرخ توکن سوزی با هم مرتبط هستند، زیرا کاهش قیمت اغلب باعث افت مقدار سکه‌های میم سوخته می‌شود. اخبار

توسعه دهنده‌ای با نام مستعار در مورد عدم اطلاع رسانی درباره راه اندازی پروتکل لایه ۲ شیباریوم اظهار نظر کرده است. در حالی که “شکایت” این بود که “اخبار شیباریوم به طرز وحشتناکی ساکت است”، شیتوشی به سادگی پاسخ داد: “موقتا”.

پاسخ شیتوشی به شایعات ۱۴ فوریه در ژانویه، شیتوشی متنی را به بخش بیوگرافی خود اضافه کرد که در آن به “یادگیری نواختن فلوت” و آماده شدن برای ارائه شیباریوم در “جعبه ای به شکل قلب” اشاره شده بود. انجمن بلافاصله تصمیم گرفت که توسعه دهنده به ۱۴ فوریه اشاره کرده است. در ۱۰ فوریه (دیروز) هیچ اتفاقی نیفتاد. اکنون انتظارات ارتش شیبا بر روز ولنتاین متمرکز شده است. همانطور که U.Today اوایل این هفته گزارش داد، شیتوشی کوساما به سوالی در مورد این شایعات بدون رد یا تایید آنها پاسخ داد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx