استیبل کوین Djed روی شبکه کاردانو راه اندازی شد

استیبل کوین Djed
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 345 نفر

استیبل کوین Djed روی شبکه کاردانو راه اندازی شد

Djed، استیبل کوین الگوریتمی شبکه کاردانو، روی شبکه اصلی فعال شد. اما کلاهبرداران این فرصت را نیز از دست ندادند. فروپاشی UST، استیبل کوین الگوریتمی اکوسیستم ترا، احساسات منفی را برای این دسته از استیبل کوین ها ایجاد کرد. این سقوط در سال گذشته صنعت کریپتو را عمیق‌تر به سمت بازار نزولی سوق داد و سرمایه‌گذاران میلیاردها دلار از دست دادند. تیم COTI با کمک Input Output Global (سازندگان شبکه کاردانو) به مدت یک سال برای ایجاد یک استیبل کوین الگوریتمی کار کرد. در نهایت، آنها با راه اندازی Djed عصر جدیدی از استیبل کوین ها را اعلام کردند.

استیبل کوین Djed با بیش از ۴۰ مشارکت برای پذیرش استیبل کوین جدید پیوسته است. در صرافی های غیرمتمرکز مانند MinSwap، Wingriders و MuesliSwap فهرست شده است. صرافی های متمرکز هنوز Djed را فهرست نکرده اند. اما Bitrue اعلام کرد که این اولین صرافی متمرکز خواهد بود که این توکن را فهرست می کند.

برای مقابله با احساسات منفی استیبل کوین های الگوریتمی، تیم Djed را ساخته است تا ۴۰۰ تا ۸۰۰ درصد توسط کوین بومی کاردانو، ADA  و کوین ذخیره Shen، بیش از حد نیاز وثیقه شود. اثبات ذخایر روی زنجیره در دسترس سرمایه گذاران خواهد بود تا نسبت ذخیره را بررسی کنند. این تیم همچنین به برنامه اضافه کردن دارایی های دیگر مانند WBTC و WETH به عنوان ذخیره همراه با ADA اشاره کرد. طبق وب سایت رسمی، قیمت Djed 2.67 ADA و قیمت Shen 1.08 ADA است. در حال حاضر دارای نسبت ذخیره ۷۸۳ درصدی است که توسط حدود ۲۰ میلیون توکن ADA پشتیبانی می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx