شکایت SEC از ریپل میلیون‌ها کاربر را به سمت xrp جذب کرد!

شکایت SEC از ریپل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 263 نفر

بنیان‌گذار CryptoLaw.US، جان دیتون (John Deaton)، یکی از حامیان ریپل است که اخیراً با منتشرکردن توییتی توجه بازار را به خود جلب کرد. جان دیتون که از نزدیک دعوای حقوقی این دو غول بازار را دنبال می‌کند، اخیراً تویتی در صفحه رسمی خود منتشر کرد که می‌گوید بیشتر کیف پول‌های جدید ریپل به دعوای این شرکت با SEC در ارتباط است. درواقع وی عقیده دارد بخش عظیمی از کاربران جدید ریپل به‌خاطر دعوای حقوقی این شرکت با گروه SEC، به سمت ارز دیجیتال XRP جذب شدند. جان دیتون عقیده دارد در روند شکایت SEC از ریپل، کیف پول‌های جدیدی در بازار پدیدار شدند. در حال حاضر قیمت ریپل $ ۰.۵۱۰۱۵۸است، اما آیا افزایش خریدارهای کوین XRP در روند این ارز دیجیتال تاثیرگذار خواهد بود؟

آیا شکایت SEC موجب فروش بیشتر XRP شده است؟

دیتون که یکی از دنبال‌کنندگان دعوای حقوقی کمیسیون SEC است، اخیراً در تویتی نوشت:

«بی شک، بخش زیادی از کاربرانی که اخیراً توکن XRP را در کیف پول خود ذخیره کردند، در جریان شکایت کمیسیون SEC از ریپل هستند»

وی در این باره توضیحات تکمیلی نیز ارائه داد. دیتون در توییت خودنوشت دلیل جذب مخاطب ریپل این است که طی کشمکش‌های دادگاه با کمیسیون SEC، هم خود کمپانی و هم گارلینگ‌هاوس مدیرعامل ریپل، توسط افراد بیشتری شناخته شدند. همچنین دیتون می‌گوید در حال حاضر بیش از ۴ میلیون آدرس کیف پول در شبکه XRP وجود دارد. وی عقیده دارد اکثر صاحبان این کیف پول‌ها دانش کاملی درباره اینکه ریپل چیست ندارند. وی در توییت دیگری درمورد پرداخت‌های مبتنی بر بیت کوین و XRP نیز توضیحاتی را ارائه داد. به گفته دیتون بیشتر افرادی که توقع تراکنش‌های سریع‌تر از بیت کوین را دارند به سمت کوین XRP جذب شدند. سپس زمانی که تراکنش‌های ریپل با سرعت بیشتری انجام شد، مقادیر زیادی ارز دیجیتال XRP، خریداری کردند.

 شکایت SEC از ریپل

توییت جان دیتون درمورد افزایش فروش ریپل در پی شکایت SEC از ریپل.

پاسخ یکی دیگر از تحلیل‌گران به توییت دیتون

طبق گزارش U.Today، در روز جمعه مکس کایزر (Max Keiser)، به توییت دیتون پاسخ داد. مکس یکی از حامیان برجسته بیت کوین است که تقریباً تمام آلت‌کوین‌ها را فاقد ارزش می‌داند. مکس کایز در جواب توییت دیتون نوشت که ارز دیجیتال XRP را بیش از حد متمرکز می‌داند. از همین روی وی عقیده دارد حمله SEC به کمپانی ریپل بی‌دلیل نبوده است و در نهایت باید پیروز این پرونده اعلام شود. البته توجه داشته باشید نکاتی که در این مقاله نوشته شد، بازگوی عقاید جان دیتون (John Deaton) و مکس کایزر (Max Keiser) است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx