تحلیل و بررسی قیمت رمزارز متیک (MATIC)

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 9885 نفر

متیک (MATIC)، توکن بومی شبکه پالیگان، یکی از آلتکوین‌هایی است که کاربرد و پتانسیل رشد قیمتی بسیار بالایی دارد. این شبکه لایه۲ اتریوم، میزبان بسیاری از قراردادهای هوشمندی است که به دنبال امنیت شبکه اتریوم و سرعت تراکنش بالا هستند. با وجود رشدهای قیمتی که متیک در مدت اخیر داشته اما حرکت آن در یک کانال نزولی قرار داشته است. کانالی که خروج از آن می‌تواند فریاد خریدی برای گاوهای این توکن با ارزش باشد.

تحلیل متیک پالیگان

در تحلیل های قبلی حرکت قیمت متیک را در کانال نزولی آن بررسی کردیم. کانالی که متیک از فوریه سال جاری حرکت خود را در آن آغاز کرد. یک محدوده مهم را مشخص کردیم، یعنی محدوده ۰.۷۳ دلار (باکس سبز) و گفتیم که در صورت عبور از خط میانی کانال، قیمت می‌تواند تا این محدوده بالا رود.

تحلیل متیک

تحلیل متیک در نمودار ۴ ساعته

قیمت اخیرا هم با محدوده ۰.۷۳ دلار برخورد داشت و در حال حاضر در حدود ۰.۷ دلار معامله می‌شود. از سوی دیگر، حرکت قیمت متیک از ۱۰ ژوئن و از زمان برخوردش با کف کانال نزولی، در غالب یک کانال صعودی (که با رنگ آبی مشخص شده) حرکت کرده است. متیک برای اینکه بتواند رشدهای بیشتری را به ثبت برساند باید از کانال نزولی خود خارج شود. در این مسیر قیمت باید با محدوده ۰.۷۳ دلار درگیر شده و آن را پشت سر بگذارد و بعد از آن نیز محدوده ۰.۷۶ دلار را پیش روی خود دارد. با فتح این سطوح قیمتی متیک می تواند به سوی تارگت ۱ دلاری خود حرکت کند. درصورت ریزش قیمت نیز ابتدا کف کانال صعودی و بعد از آن محدوده ۰.۵ دلار حمایت‌های اصلی این رمزارز هستند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx