خریداران دوج کوین میتوانند به این شکست امیدوار باشند

رشد دوج در راه است؟
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 587 نفر

تحلیل دوج کوین

در طول هفت هفته گذشته، Dogecoin [دوج کوین] خود را به سمت مقاومت خط روند ۹ ماهه خود (سفید، خط چین) در نمودار روزانه تثبیت کرده است. این احیای تدریجی به میم کوین در تسریع رشد در EMA 20 خود کمک کرد، زیرا تلاش می کرد یک چرخش صعودی در نوارهای EMA ایجاد کند.

با این حال، دوج برای پیدا کردن یک فاصله فرار از نقطه کنترل (POC، قرمز) تلاش کرد. با انبوهی از مقاومت ها در منطقه ۰.۰۷ دلار، خریداران باید حجم خرید را افزایش دهند تا در نهایت احتمال شکست را تایید کنند. در زمان انتشار، DOGE با ۲.۸۵ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته با ۰.۰۶۸۹ دلار معامله شد.

نمودار دوج کوین

نمودار دوج کوین

 

افزایش مجدد خرید از حمایت ۱۵ ماهه در محدوده ۰.۰۴۹-۰.۰۵۲ دلار به سکه کمک کرد تا موقعیت خود را در نزدیکی سطح POC حفظ کند. در همین حال، خریداران برای شکستن بالای قید نوارهای EMA تلاش کردند.

همچنین مقاومت خط روند نه ماهه با ۵۰ EMA مصادف شد تا مانعی سخت ایجاد کند. در حالی که به نظر می رسد فشار خرید در اطراف مرز این روبان ها ایجاد می شود، هر شکستی بالاتر از علامت ۰.۰۷ دلار می تواند یک حرکت نوسان صعودی را اعمال کند.

اندیکاتور های تکنیکالی

اندیکاتور های تکنیکالی

در ماه گذشته، دوج کوین یک ساختار مثلث مانند متقارن در تایم فریم روزانه تشکیل داد. با توجه به روند صعودی خفیف قبلی، پتانسیل شکست داشت. هر شکستی بالاتر از الگوی می تواند باعث آزمایش سقف ۰.۰۷۷ دلار در جلسات آینده شود.

با این حال، مداخله نزولی در ۰.۰۷ دلار می تواند به فروشندگان کمک کند تا فاز کند را گسترش دهند. هر بسته شدن زیر سطح ۰.۰۶۵ دلار به عنوان یک محرک بالقوه برای بی اعتباری صعودی عمل می کند.

 

RSI در نهایت مقاومت ۵۲ را شکست تا یک مزیت صعودی داشته باشد. گاوها همچنان به حفظ روند صعودی بالاتر از این سطح نیاز داشتند تا از ادامه رشد در نمودار اطمینان حاصل کنند.

جالب توجه است که خطوط CMF و انباشت/توزیع پایین‌ترین سطح را طی ده روز نشان دادند. این مسیر وجود یک واگرایی صعودی با عمل قیمت را تأیید کرد. اما alt هنوز یک روند جهت‌دار قوی را نشان نمی‌داد، همانطور که ADX نشان می‌دهد.

نتیجه
دوج در زمان نگارش در راس ساختار مثلث متقارن خود قرار داشت. چند کندل بعدی می تواند سوگیری صعودی آشکار شده توسط اندیکاتورها را تایید کند. اهداف همان طور که مورد بحث قرار گرفت باقی خواهند ماند.

با این وجود، این کوین  ۷۹ درصد همبستگی ۳۰ روزه با پادشاه بازار دارد. بنابراین، توجه به حرکت بیت کوین مکمل این عوامل تکنیکالی است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx