صرافی بیت استمپ، دوج کوین را به لیست خود اضافه کرد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

صرافی بیت استمپ (Bitstamp)، قدیمی‌ترین صرافی رمزارز جهان، ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE) را به لیست خود اضافه کرده است. با دو جفت ارز معاملاتی جدید این صرافی، اکنون کاربران می‌توانند DOGE را با دلار یا یورو معامله کنند. طبق اعلامیه صرافی، این لیستینگ با همان سیاستی که سایر دارایی ها در بیت استمپ دارند، […]

صرافی بیت استمپ

صرافی بیت استمپ (Bitstamp)، قدیمی‌ترین صرافی رمزارز جهان، ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE) را به لیست خود اضافه کرده است. با دو جفت ارز معاملاتی جدید این صرافی، اکنون کاربران می‌توانند DOGE را با دلار یا یورو معامله کنند. طبق اعلامیه صرافی، این لیستینگ با همان سیاستی که سایر دارایی ها در بیت استمپ دارند، راه اندازی شد؛ به این معنی که هیچ کارمزد معاملاتی برای حجم معاملات تا 1000 دلار در دوره 30 روزه پیش‌رو وجود ندارد.

قابل ذکر است، این صرافی DOGE را ماه‌ها پس از اضافه کردن ارز دیجیتال رقیب، یعنی شیبا اینو (SHIB)، که در ماه ژوئن اضافه شد، فهرست کرد. بیت استمپ می‌توانست صدمین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتالی باشد که شیبا را فهرست کرده است، اما این موقعیت در نهایت به پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال خاورمیانه‌ای، یعنی Rain رسید.

لیستینگ جدید صرافی بیت استمپ در زمانی انجام می شود که ارزش بازار سهام صرافی کوین بیس (8 میلیارد دلار) در بازار نزدک کمتر از ارزش بازار دوج کوین ( 10 میلیارد دلار) است. در اوایل این هفته نیز، بزرگترین نهنگ دوج کوین بیش از 280 میلیون دلار از این ارز دیجیتال را به یک آدرس جدید منتقل کرد که از آن زمان به پنجمین نهنگ بزرگ در شبکه اتریوم تبدیل شده است.

بیت استمپ، قدیمی‌ترین صرافی رمزارز

بیت استمپ در سال 2011 تاسیس شد و در سال 2013 در بریتانیا و در سال 2014 در لوکزامبورگ به ثبت رسید. این تیم دارای “تیم جهانی متشکل از 400 نفر” است که در دفاتری در انگلستان، لوکزامبورگ، ایالات متحده آمریکا، سنگاپور و اسلوونی مستقر هستند. این صرافی در بیش از 100 کشور در دسترس مردم است و در حال حاضر بیش از چهار میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx