صرافی بیت استمپ، دوج کوین را به لیست خود اضافه کرد

صرافی بیت استمپ
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 496 نفر

صرافی بیت استمپ (Bitstamp)، قدیمی‌ترین صرافی رمزارز جهان، ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE) را به لیست خود اضافه کرده است. با دو جفت ارز معاملاتی جدید این صرافی، اکنون کاربران می‌توانند DOGE را با دلار یا یورو معامله کنند. طبق اعلامیه صرافی، این لیستینگ با همان سیاستی که سایر دارایی ها در بیت استمپ دارند، راه اندازی شد؛ به این معنی که هیچ کارمزد معاملاتی برای حجم معاملات تا ۱۰۰۰ دلار در دوره ۳۰ روزه پیش‌رو وجود ندارد.

قابل ذکر است، این صرافی DOGE را ماه‌ها پس از اضافه کردن ارز دیجیتال رقیب، یعنی شیبا اینو (SHIB)، که در ماه ژوئن اضافه شد، فهرست کرد. بیت استمپ می‌توانست صدمین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتالی باشد که شیبا را فهرست کرده است، اما این موقعیت در نهایت به پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال خاورمیانه‌ای، یعنی Rain رسید.

لیستینگ جدید صرافی بیت استمپ در زمانی انجام می شود که ارزش بازار سهام صرافی کوین بیس (۸ میلیارد دلار) در بازار نزدک کمتر از ارزش بازار دوج کوین ( ۱۰ میلیارد دلار) است. در اوایل این هفته نیز، بزرگترین نهنگ دوج کوین بیش از ۲۸۰ میلیون دلار از این ارز دیجیتال را به یک آدرس جدید منتقل کرد که از آن زمان به پنجمین نهنگ بزرگ در شبکه اتریوم تبدیل شده است.

بیت استمپ، قدیمی‌ترین صرافی رمزارز

بیت استمپ در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد و در سال ۲۰۱۳ در بریتانیا و در سال ۲۰۱۴ در لوکزامبورگ به ثبت رسید. این تیم دارای “تیم جهانی متشکل از ۴۰۰ نفر” است که در دفاتری در انگلستان، لوکزامبورگ، ایالات متحده آمریکا، سنگاپور و اسلوونی مستقر هستند. این صرافی در بیش از ۱۰۰ کشور در دسترس مردم است و در حال حاضر بیش از چهار میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx