راه اندازی پل دوج کوین اتریوم در سال 2022

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

طبق گفته شرکت Blue Pepper، پل دوج کوین و اتریوم در سال 2022 راه اندازی خواهد شد. این پل دو جهته به کاربران اجازه می دهد تا دوج کوین را به بلاک چین اتریوم منتقل کنند (و بالعکس). میم کوین دوج در قراردادهای هوشمند، پروتکل های مالی غیرمتمرکز و بازار توکن های غیرقابل تعویض استفاده […]

راه اندازی پل دوج کوین اتریوم در سال 2022

طبق گفته شرکت Blue Pepper، پل دوج کوین و اتریوم در سال 2022 راه اندازی خواهد شد. این پل دو جهته به کاربران اجازه می دهد تا دوج کوین را به بلاک چین اتریوم منتقل کنند (و بالعکس). میم کوین دوج در قراردادهای هوشمند، پروتکل های مالی غیرمتمرکز و بازار توکن های غیرقابل تعویض استفاده خواهد شد. بنیاد دوج کوین، بلو پِپر، مای دوج و BitGo اعضای اصلی سازمان غیرمتمرکز مستقل (DAO) خواهند بود. این سازمان مسئولیت اداره پروتکل را بر عهده خواهد داشت.

بلو پِپر همچنین مشکلات اصلی توسعه پل دوج کوین را بیان کرد. اول از همه، توسعه دهندگان باید با یک پایگاه کد سالیدیتی عظیم و تعداد زیادی بردار حمله که می توانند برای هک کردن پل استفاده شوند، دست و پنجه نرم کنند. پل های بلاک چین با از دست دادن میلیاردها دلار ارز دیجیتال یکی از اهداف اصلی مهاجمان هستند. همانطور که قبل تر گزارش شد. هکرهای کره شمالی ظاهراً پل اکسی اینفینیتی را به ارزش 625 میلیون دلار در اوایل سال جاری تخلیه کردند. در واقع، طبق گزارش Chainalysis، پل‌های بلاک چین بیشترین سرمایه‌های ارز دیجیتالی را تشکیل می‌دهند که در سال 2022 تاکنون به سرقت رفته‌اند. اگر آسیب‌پذیری در قراردادهای هوشمند وجود داشته باشد، مطمئنا یک هکر از آن استفاده خواهد کرد. به همین دلیل است که پل‌ های بلاک چین بسیار آسیب‌پذیر هستند.

از دیگر چالش‌های پیش روی توسعه‌دهندگان پل دوج می‌توان به افزایش قیمت گاز اتریوم و عدم تمایل بازیگران مورد نیاز برای مشارکت اشاره کرد. در اواخر ماه می، میچی لومین توسعه‌دهنده دوج گفت که جلسه‌ای در مورد پل داشته است. همچنین بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران دوج کوین ادعا می کند که ایجاد پل به این میم کوین کمک می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx