دوج کوین درحال تکرار تاریخ است | دو نشانه نزولی در نمودار DOGE

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 9061 نفر

میم کوین دوج کوین در حال نوسان در حدود قیمت ۰.۰۶۳ دلار است و نشانه های صعودی جالبی را نشان می‌دهد. رشد اخیر دوج کوین باعث شد تا قیمت خط روند نزولی خود را بشکند که یک سیگنال صعودی برای این رمزارز است.

تحلیل دوج کوین

نمودار روزانه DOGE/USDT

جالب اینجاست که این الگو در ماه جولای هم تکرار شده و به نظر می‌رسد که تاریخ دوباره درحال تکرار است. مورد قابل توجه دیگر این است که شیب این دو خط روند نزولی نیز برابر با یکدیگر است. اگر الگوی گذشته دوج تکرار شود، انتظار یک پول بک به خط روند را داریم و  پس از آن DOGE می‌تواند تا حدود قیمت ۰.۰۸ دلار (باکس قرمز) حرکت کند که یک رشد ۲۵ درصدی از قیمت فعلی خواهد بود. اگر این الگو از لحاظ زمانی هم تکرار بشود، انتظار می‌رود که حرکت صعودی پیش بینی شده در حدود دو هفته تکمیل شود.

قیمت دوج کوین

نمودار ۴ ساعته DOGE/USDT

در نمودار ۴ ساعته دوج کوین نیز یک الگوی صعودی دیگر تشکیل شده است. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، قیمت دوج یک الگوی کف دوقولو را ایجاد کرده و درحال تکمیل این الگو می‌باشد. اگر قیمت طبق این الگو پیش برود، انتظار داریم که دوج کوین به اندازه ارتقاع کف های تشکیل شده، یعنی حدودا ۷ درصد بالاتر از قیمت فعلی معامله شود. درحال حاضر قمیت دوج کوین در محدوده امنی نوسان می‌کند، اما درصورت برگشت قیمت، محدوده ۰.۰۶ دلاری (باکس آبی) نقش حمایت اصلی را ایفا خواهد کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx