پیش بینی های افسانه ای از قیمت ریپل

پیش بینی قیمت ریپل
  • زمان مطالعه: 10دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2342 نفر

پیش بینی قیمت ریپل (XRP) یکی از داغ ترین موضوعاتی است که در ماه‌های اخیر و به‌ویژه بعد از صدور رای دادگاه ریپل بر علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. از زمان صدور این رای که اولین رای و نتیجه دادگاه ریپل محسوب می‌شود، بسیاری از تحلیلگران به دنبال پیش بینی قیمت ریپل بوده‌اند.

برخی از تحلیلگران اظهار کرده‌اند که ریپل پتانسیل رسیدن به قیمت ۱۰ هزار دلاری را دارد، یعنی حدود ۲۰ هزار برابر قیمت فعلی آن. در حالی که برخی دیگر رویکرد محافظه‌کارانه‌تری اتخاذ کرده و بالاترین قیمت ریپل را در حدود ۲۵ دلار تعیین کرده‌اند. در این مقاله قصد داریم تا به شکلی ساده، از بالاترین تا پایین ترین قیمت پیش بینی شده برای ریپل را مورد بررسی قرار دهیم.

هم‌‌اکنون قیمت لحظه ای ریپل $ ۰.۵۲۰۰۸۵ و حجم بازار ریپل $ ۲۸,۷۲۵,۲۴۲,۴۷۶ است که آن را در جایگاه ۸ بازار ارزهای دیجیتال قرار می‌دهد. پشنهاد می‌کنیم تا با بررسی سناریوهای گوناگون از آینده ریپل، از بدترین تا بهترین آن‌ها با ما همراه باشید.

قیمت ریپل

تحلیلگری با نام Bitforcoinz اعلام کرده که قیمت ریپل ممکن است تا ۱۰ هزار دلار هم افزایش پیدا کند.

بهترین پیش بینی ها برای قیمت ریپل

ریپل ۱۰ هزار دلاری

بالاترین قیمت پیش بینی شده برای ریپل را یک تحلیلگر با نام Bitforcoinz ارائه کرده است. این تحلیلگر، در اظهارنظری حیرت‌آور اعلام کرده که قیمت ریپل ممکن است تا ۱۰ هزار دلار هم افزایش پیدا کند. در واقع ادعای او از این باور ناشی می‌شود که ریپل می‌تواند سیستم مالی جهانی را متحول کند و پس از این اتفاق، بخش عظیمی از سهم بازار را به خود اختصاص دهد. به عبارت دیگر، او امیدوار است که با هجوم اشخاص حقیقی و حقوقی در سرتاسر جهان برای استفاده از شبکه ریپل و همچنین رمزارز XRP، مقدار بسیار زیادی سرمایه جذب این پروژه و البته صرف خرید توکن آن شود. طبیعی است که در چنین حالتی تقاضای بسیار زیادی برای ارز ریپل به وجود خواهد آمد و این رمزارز، رشد شگفت‌انگیزی را تجربه خواهد کرد.

با این حال، برای رخ دادن چنین سناریویی، چه بلاکچین ریپل و چه ارز ریپل باید دارای ویژگی‌های رقابتی خاصی شوند تا منجر به تمایز پروژه ریپل از سایر پروژه‌های ارزهای دیجیتال و حتی پروژه‌های مالی سنتی شود. در این صورت، ریپل شاید بتواند به یک بازیگر اصلی، کلیدی و حیاتی در سیستم مالی جهانی، به‌خصوص در حوزه پرداخت‌ها تبدیل و در نتیجه آن، مقدار بسیار زیادی سرمایه وارد بازار آن شود. با این همه، بالاترین قیمت پیش بینی شده ریپل بسیار دور از ذهن به نظر می‌رسد؛ چراکه با توجه به حجم بازار (مارکت کپ) ریپل در زمان نگارش این مقاله که حدود ۲۸ میلیارد دلار است، ۲۰ هزار برابر شدن قیمت آن به معنای مارکت ۵۶۰ تریلیون دلاری برای ارز ریپل خواهد بود که این مقدار چیزی در حدود ۵ برابر اندازه اقتصاد کل کشورهای جهان است.

ریپل ۲۴۹ دلاری

تحلیلگر دیگری با نام Zach Rector، اعتقادی به ریپل ۱۰ هزار دلاری ندارد؛ چراکه به عقیده او، قبل از اینکه ریپل بتواند به چنین قیمت عجیبی برسد، باید با ساختاری جدید دوباره ارائه شود. او حتی در افق دیدش نمی‌بیند که اگر این تجدید ساختار اتفاق بیفتد، قیمت XRP حتی از ۵۰ دلار فراتر رود. یکی دیگر از تحلیلگران رویکرد معتدل‌تری را در پیش گرفته و اظهار داشته است که قیمت ارز XRP بسته به مسیر حرکت بازار و میزان افزایش قیمت بیتکوین می‌تواند تا ۲۴۹ دلار نیز افزایش پیدا کند. با این حال، در کوتاه مدت (تا زمانی که بازار صعودی بازگردد)، او سقف افزایش قیمت توکن ریپل را ۴۳ دلار می‌داند.

آینده ریپل

لیندا جونز، ریپل را به عنوان اتفاق بزرگ بعدی در بازارهای مالی معرفی کرده است.

البته ریپل ۴۳ دلاری بسیار محافظه‌کارانه به نظر می‌رسد؛ چراکه اخیراً تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال و اینفلوئنسر ریپل با نام XRP Captain، تحلیل تکنیکال خود را به اشتراک گذاشته و به پتانسیل قیمتی بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ دلار در دوره صعودی بعدی اشاره کرده است.

در همین حال، توجه به احساسات مثبت لیندا جونز بسیار حائز اهمیت است. او ریپل را به عنوان اتفاق بزرگ بعدی در بازارهای مالی معرفی کرده است. لیندا جونز یک تحلیلگر شناخته‌شده وال استریت است که از طرف‌داران و حامیان ریپل محسوب می‌شود. او ارز دیجیتال ریپل را به سهام مایکروسافت و اپل تشبیه کرده است. در گذشته، جونز یک پیش بینی در مورد احتمال عرضه ریپل به بازار سهام ارائه کرده بود. طبق پیش‌بینی او، در صورت عرضه عمومی ریپل در بازار سهام، ارزش سهام ریپل تا ۶۰۰ دلار افزایش پیدا می‌کند. در صورت وقوع چنین رخدادی، قیمت رمزارز XRP تأثیر خواهد پذیرفت و به طور بالقوه حداقل تا ۵ دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

بدترین پیش بینی ها برای قیمت ریپل

در حالی که چشم‌انداز کلی صعودی به نظر می‌رسد، برخی از تحلیلگران نسبت به آینده نزدیک ریپل هشدار می‌دهند. این تحلیلگران معتقدند که احتمالا قبل از هر افزایش قیمت چشمگیری، ابتدا یک روند نزولی را شاهد باشیم.

خرید ریپل

بدترین سناریو برای آینده ریپل، ۵۰ برابر شدن قیمت آن طی ۵ سال آینده است.

از ریپل ۲۲ سنتی تا ریپل ۲۵ دلاری

یکی از آن‌ها یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال در تریدینگ ویو (TradingView) است که از نام مستعار TheLeadingIndicator استفاده می‌کند. به گفته این تحلیلگر، بعید است که ریپل در آینده نزدیک عملکرد خوبی داشته باشد. او پیش بینی می‌کند که قیمت ریپل تا قبل از وقوع هاوینگ بیتکوین در آوریل ۲۰۲۴، تا ۲۲ سنت کاهش خواهد یافت. با این حال، او برای روند بلندمدت به برخی از نکات مثبت اشاره می‌کند. طبق تحلیل وی، قیمت توکن ریپل می‌تواند در سال‌های پیش رو تا ۲۵ دلار پیشروی کند (TheLeadingIndicator سال هدف را ۲۰۲۸ قرار داده است). البته می‌توان گفت که تا مشخص شدن تاریخ دادگاه بعدی ریپل و در نهایت صدور حکم نهایی پرونده، وجود نوسانات شدید قیمت برای ریپل کاملا طبیعی است.

در حقیقت می‌توان بدترین پیش بینی برای قیمت ر‌یپل را به همین تحلیل نسبت داد. با این حال، حتی در این پیش بینی، ریپل در نهایت با افزایش قابل‌توجه قیمت همراه خواهد بود. به عبارت دیگر، بدترین سناریو برای آینده ریپل، ۵۰ برابر شدن قیمت آن طی ۵ سال آینده (تا سال ۲۰۲۸) است.

نتیجه گیری

تحلیلگران مختلف، پیش بینی های متفاوتی از قیمت ر‌یپل ارائه می‌دهند. با این وجود، طرف‌داران ریپل می‌توانند از این واقعیت که تقریباً همه تحلیل‌گران روایتی صعودی را به ریپل نسبت می‌دهند، احساس آرامش کنند. تنها موارد مورد اختلاف در پیش بینی ها، میزان افزایش قیمت ر‌یپل و زمان رسیدن به اوج (ATH) جدید است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
1 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx