انباشت عظیم یک نهنگ دوج کوین پس از رشد قیمت

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

یک نهنگ بزرگ در شبکه دوج کوین (DOGE) اخیراً تعداد قابل توجهی توکن جمع آوری کرده است، تا جایی که با بیش از 700 میلیون DOGE، بیستمین کیف پول بزرگ در بلاکچین این ارز دیجیتال است. انباشت این نهنگ ابتدا توسط Lookonchain، یک پلتفرم نظارت بر بلاکچین، مشاهده شد. این پلتفرم در توییتر اشاره کرد […]

دوج کوین

یک نهنگ بزرگ در شبکه دوج کوین (DOGE) اخیراً تعداد قابل توجهی توکن جمع آوری کرده است، تا جایی که با بیش از 700 میلیون DOGE، بیستمین کیف پول بزرگ در بلاکچین این ارز دیجیتال است.

انباشت این نهنگ ابتدا توسط Lookonchain، یک پلتفرم نظارت بر بلاکچین، مشاهده شد. این پلتفرم در توییتر اشاره کرد که نهنگ مذکور ابتدا 200 میلیون DOGE به ارزش حدود 39 میلیون دلار به کیف پول خود اضافه کرد و پس از افزایش قیمت، روز بعد 250 میلیون توکن دیگر به ارزش 63 میلیون دلار را اضافه کرد.

قیمت این میم کوین در هفته گذشته بیش از 6 درصد افزایش یافته و تقریباً 24 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است. این رشد قیمت همراه با بهبود کلی بازار ارزهای دیجیتال بود که باعث شد بیت کوین به مرز 25000 دلار نزدیک شود.

همانطور که دیلی هودل گزارش داد، موجودی این نهنگ، آن را به بیستمین کیف پول بزرگ در شبکه دوج کوین تبدیل می کند. انباشت این نهنگ در زمانی اتفاق می‌افتد که احساسات اجتماعی پیرامون این ارز دیجیتال شروع به بهبود کرده است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx