هش ریت لایت کوین به بالاترین حد خود رسید

لایت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 612 نفر

بنیاد لایت کوین اخیراً فاش کرده است که لایت کوین [LTC] به نقطه عطف دیگری دست یافته زیرا نرخ هش آن به بالاترین حد خود رسیده است.

طبق توییت این بنیاد، هش ریت LTC در ۱۵ فوریه ۲۰۲۳ در بلوک ۲,۴۲۳,۱۷۰ از ۸۸۶ TH/s فراتر رفت. این افزایش هش ریت نشان دهنده هجوم ماینرهای جدید به شبکه است. به لطف افزایش هش ریت، سختی استخراج نیز افزایش یافت و در زمان انتشار مقاله به ۲۴.۴ میلیون رسید. این افزایش ناگهانی در تعداد ماینرها را می توان به عملکرد قیمت هفتگی LTC نسبت داد، زیرا در هفت روز گذشته بیش از ۷ درصد رشد داشته است.

با این حال، نمودار سنتیمنت نشان داد در حالی که هش ریت افزایش یافته است، آدرس‌های فعال روزانه LTC در هفته گذشته کاهش یافته است. این یک سیگنال منفی است زیرا نشان می‌دهد تعداد کمتری از کاربران در شبکه فعال بودند.

علاوه بر این، به غیر از آدرس‌های فعال، بیشتر معیارها به نفع LTC بود و نشان می‌داد که شبکه به خوبی کار می‌کند.

لایت کوین

به عنوان مثال، نسبت MVRV لایت کوین در چند روز گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافت، که به نفع این رمزارز بود. تقاضا از بازار مشتقات نیز به طور مداوم بالا باقی مانده است زیرا نرخ تامین مالی بایننس برای LTC افزایش یافت.

همین امر در مورد حجم اجتماعی LTC که نشان دهنده محبوبیت آن در بازار ارزهای دیجیتال است، صادق است. جالب اینجاست که یک دستاورد دیگر توسط بنیاد لایت کوین فاش شد؛ این شبکه ۱۴۴ میلیونمین تراکنش خود را پردازش کرد. با این حال، سرعت LTC با کاهش در هفته گذشته نگران کننده به نظر می رسید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx