صرافی FTX درمورد توکن‌های جعلی هشدار داد

صرافی FTX
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 317 نفر

یک توکن جدید در صرافی کریپتو هوبی (Huobi) به نام «بدهی کاربران FTX» باعث سردرگمی کاربران شده است.

تیم بازسازی ناظر بر ورشکستگی صرافی FTX امروز به سرمایه‌گذاران هشدار داد که مراقب توکن‌های کلاهبرداری که هدفشان سواستفاده از مشکلات صرافی است، باشند. این شرکت در توییتی نوشت:

«بدهکاران FTX به ذینفعان یادآوری می‌کنند که در برابر کلاهبرداری از سوی نهادهایی که ادعا می‌کنند به FTX وابسته هستند، هوشیار باشند. بدهکاران FTX هیچ توکن بدهی صادر نکرده اند و چنین پیشنهاداتی غیرمجاز است.”

«بدهکاران» در این مورد اساساً به معنای خود شرکت است در حالی که «بستانکاران» آن دسته از نهادهایی هستند که شرکت به آنها بدهکار است (مانند مشتریان صرافی).

در حالی که FTX نام توکنی را ذکر نکرده است، موضوع هشدار FTX احتمالاً یک توکن جدید به نام «بدهی کاربران FTX یا FTX Users’ Debt» با نماد FUD است که از ۷ فوریه در صرافی هوبی جاستین سان لیست شده است.

این توکن در روزی که عرضه شد به بالاترین قیمت خود در ۸۰.۱۳ دلار رسید، اگرچه حجم معامله روی این توکن در ۲۴ ساعت، تنها حدود ۱.۸ میلیون دلار بود. طبق داده‌های کوین مارکت کپ، قیمت FUD از آن زمان در حال سقوط آزاد بوده و در حال حاضر با قیمت ۱۵.۷۳ دلار معامله می‌شود. این توکن فقط در هوبی و فقط در برابر دو استیبل کوین، تتر (USDT) و USDD معامله می شود. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، این توکن در روز گذشته کمتر از ۲۵۰۰۰۰ دلار حجم معاملات ایجاد کرده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx