رویایی ۱ دلاری دوج کوین با شک و تردید روبرو است

رویایی 1 دلاری دوج کوین با شک و تردید روبرو است
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 612 نفر

دوج کوین از زمانی که سال گذشته از بالاترین سطح خود یعنی ۰.۷۳ دلار سقوط کرد، عملکرد ضعیفی داشته است. شرایط فعلی بازار که توسط زمستان کریپتو ایجاد شده است; به طور قابل توجهی روزهای بد میم کوین ها را تشدید کرده است. پس از افزایش آن در ماه می سال گذشته، بسیاری از طرفداران انتظار هدف قیمتی ۱ دلار را داشتند. و تا این لحظه، برخی هنوز هم بر این باور اند. با این حال، تحلیلگران فکر می‌کنند که چنین چیزی بعید است; حداقل نه تا هشت سال آینده.

تحلیلگران: DOGE سال ۲۰۲۲ را با قیمت ۰.۱۶ دلار به پایان می رساند

هفته گذشته، گزارش فایندر به نظرات پنج متخصص فین‌تک در مورد جهت‌گیری دوج کوین اشاره کرد. گزینه‌ها صعودی، خنثی و نزولی بودند. هیچ‌کدام از پاسخ‌دهندگان نسبت به Doge خوش‌بین نبودند، ۲ نفر از آنها خنثی و سه نفر نزولی بودند. نتیجه، کاهش رتبه نسبت به هفته قبل بود که یک پاسخ دهنده صعودی، یکی خنثی و سه نفر نزولی بود. این تغییر دیدگاه عمدتاً به دلیل کاهش شدید قیمت دوج کوین در هفته گذشته است که از آن زمان تاکنون ۱۳ درصد کاهش یافته است.

در نظرسنجی جداگانه‌ای که در ابتدای سال انجام شد، پیش‌بینی‌های Doge برای پایان سال ۲۰۲۲ و سال‌های آینده از سوی هیئتی متشکل از ۳۳ تحلیل‌گر خبره مورد بررسی قرار گرفت. کارشناسان پیش بینی کردند که دوج کوین سال را با قیمت ۰.۱۶ دلار به پایان برساند. که نسبت به پیش بینی ۰.۳۹ دلاری تحلیلگران در جولای سال گذشته رقم کمتری است.

علاوه بر این، متخصصان پیش‌بینی کردند که Doge تا پایان سال ۲۰۲۵ به قیمت ۰.۳۲ دلار و تا سال ۲۰۳۰ به ۰.۵۴ دلار برسد. با گذر روزها و واقعیت‌های جدیدتر بازار، انتظارات برای این میم کوین به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

دوج به یک کوین کاربردی تبدیل نمی شود

شبستا (Schebesta)، بنیانگذار فایندر، نسبت به سایرین روی Doge صعودی تر است. اگرچه او هم پیشبینی نمی کند که دوج کوین به این زودی به ۱ دلار برسد. شبستا فکر می کند که دوج کوین در میان بیش از ۲۰۰۰۰ دارایی رمزنگاری شده متمایز است و این ویژگی است که می تواند به تغییرات قیمت آن کمک کند.

او می گوید:

با اینکه میم کوین است، اما Doge در واقع میم کوین اصلی است. این را نباید در دنیای ارزهای دیجیتال دست کم گرفت. جایی که شکستن روش‌های سنتی برای شناسایی ارزش،یک سرگرمی ارزشمند است.

او معتقد است که دوج سال را با ارزشی بین ۰.۲۵ تا ۰.۳۰ دلار به پایان خواهد رساند.

ماه گذشته، جامعه کریپتو شاهد افزایش فعالیت نهنگ های دوج کوین بود که نشان دهنده علاقه مجدد به این دارایی است. هفته گذشته، پس از تخلیه بیت کوین توسط شرکت خودروهای الکتریکی تسلا; میلیاردر و حامی دوج کوین، ایلان ماسک; اشاره کرد که این شرکت هیچ یک از دارایی های دوج خود را نفروخته است.

در نهایت، هنگامی که پرسیده شد که آیا Doge می‌تواند در آینده خود را از یک میم کوین به یک کوین کاربردی واقعی تغییر دهد; اکثر پاسخ دهندگان، حدود ۵۳.۶٪ گفتند نه، ۲۸.۶٪ مطمئن نبودند و ۱۷.۹٪ پاسخ مثبت دادند. Doge در حال حاضر در زمان انتشار مقاله ۰.۰۶۸ دلار معامله می شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۷۳ درصد کاهش داشته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx