بنیانگذار مجموعه NFT سیاره میمون‌های جهش یافته دستگیر شد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

روز پنجشنبه وزارت دادگستری ایالات متحده اعلام کرد که موسس یک مجموعه NFT کلاهبرداری را دستگیر کرده و اتهاماتی همچون راگ پول (rug pull) و کلاهبرداری 2.9 میلیون دلاری از طریق ارزهای دیجیتال را علیه او اعلام کرده است. اورلین میشل، 24 ساله، بنیانگذار مجموعه NFT سیاره میمون‌های جهش یافته (Mutant Ape Planet) ، شب […]

مجموعه NFT

روز پنجشنبه وزارت دادگستری ایالات متحده اعلام کرد که موسس یک مجموعه NFT کلاهبرداری را دستگیر کرده و اتهاماتی همچون راگ پول (rug pull) و کلاهبرداری 2.9 میلیون دلاری از طریق ارزهای دیجیتال را علیه او اعلام کرده است.

اورلین میشل، 24 ساله، بنیانگذار مجموعه NFT سیاره میمون‌های جهش یافته (Mutant Ape Planet) ، شب گذشته در فرودگاه JFK نیویورک توسط مقامات فدرال به اتهام کلاهبرداری دستگیر شد. میشل، یک شهروند فرانسوی، ساکن امارات متحده عربی است.

راگ پول به نوعی از کلاهبرداری گفته می‌شود که در آن فرد یا اشخاصی با وعده‌های مختلف دروغی سعی در جذب مشتری و سرمایه می‌کنند. سپس پروژه را رها کرده و با سرمایه‌ کاربران متواری می‌شوند.

وزارت دادگستری ادعا می‌کند که میشل به دارندگان مجموعه NFT سیاره میمون‌های جهش‌یافته قول هدایا و توکن‌هایی با ویژگی‌های استیکینگ داده است، اما هیچ یک از این تعهدات را رعایت نکرده و در عوض تقریباً ۳ میلیون دلار به جیب زده است. دادستان های فدرال در این اقدام با وزارت امنیت داخلی (DHS) و خدمات درآمد داخلی (IRS) همکاری کردند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx