ال جی، متاورس را به اتاق نشیمن مشتریانش می‌آورد

ال جی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 437 نفر

غول فناوری کره جنوبی، ال جی (LG Electronics)، اعلام کرد که با پلتفرم فناوری مبتنی بر فضای ابری Oorbit و Pixelynx، شرکتی که یک اکوسیستم یکپارچه موسیقی، بازی و وب۳ را ایجاد می کند، همکاری کرده است تا متاورس را مستقیماً به اتاق نشیمن بینندگان بیاورد.

این همکاری قرار است به بینندگان اجازه دهد تا از طریق تلویزیون‌های ال‌جی خود، جهان‌های مجازی به هم پیوسته، کنسرت‌ها و بازی‌های چندنفره مبتنی هوش مصنوعی را کاوش کنند و تعاملی ساده‌تر را در متاورس تجربه کنند.

بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی که در ۴ ژانویه به کوین تلگراف ارسال شد، کاربران می‌توانند به «جهان‌های مجازی به هم پیوسته» و تجربیاتی از جمله کنسرت‌های مجازی و بازی‌های چندنفره مبتنی بر هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند. پویا کوشا، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری Oorbit، گفت:

«فناوری اختصاصی ما بافت پیوندی است که جهان‌های مجازی را به هم مرتبط می‌کند و به توسعه‌دهندگان و برندها این امکان را می‌دهد تا تجربیات خود را به دنیای متاورس بیاورند. مقیاس‌بندی فناوری ما برای میلیون‌ها مشتری تلویزیون ال‌جی، گام بعدی برای دسترسی به متاورس برای همه است.»

در دسامبر ۲۰۲۲، کوین تلگراف گزارش داد که شرکت سرگرمی دیجیتال، بلاک چین و گیمیفیکیشن Animoca Brands اکثریت سهام Pixelynx مستقر در لس آنجلس را به دست آورده است.

در مارس ۲۰۲۲، ال جی الکترونیکس همچنین رسماً اهداف توسعه کسب و کار خود را به‌روزرسانی کرد تا شامل ارزهای دیجیتال و نرم‌افزارهای مبتنی بر بلاکچین شود. یک پلتفرم خبری کره جنوبی گزارش داد که ال‌جی دو هدف متمایز مرتبط با کریپتو را در طول مجمع عمومی سالانه خود اضافه کرده است: «توسعه و فروش نرم‌افزار مبتنی بر بلاک چین» و «فروش و دلالی ارزهای دیجیتال».

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx