سرمایه گذاری صرافی crypto.com در وب۳

وب3
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 438 نفر

Headquarters پلتفرم پشتیبان وب۳، یک جذب سرمایه پنج میلیون دلاری توسط Crypto.com Capital، Forge Ventures و MassMutual Ventures انجام داده است.

بر اساس گزارش امروز، این جذب سرمایه اولیه شامل حمایت از Saison Capital، Longhash Ventures و پانصد استارتاپ است که همچنین سرمایه گذاران برجسته مانند الکس سوانویک، مدیرعامل Nansen، کریس مک کان از Race Capital و متیو تان، بنیانگذار Etherscan است.

این شرکت از دیدگاه‌های سرمایه‌گذاران و صندوق‌های وب ۳ استفاده می‌کند تا نیاز شرکت‌ها را برای مدیریت بهتر سرمایه در گردش خود در کیف‌پول‌ها بهینه کند. هدف ستاد حل این مشکل و کاهش خطای انسانی در حسابداری در وب۳ است. با راه اندازی تیم های HQ، ابزاری برای شرکت های web3 برای مدیریت عملیات مالی خود شروع می شود.

شارون پل، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل ستاد مرکزی، در این انتشار گفت: «ما تیم‌های HQ را ساختیم تا بهترین شیوه‌های مالی را با حذف کارهای دستی خسته‌کننده کمتر کنیم.» “درست این درست به این معنی است که تیم ها در نهایت می توانند همان برتری عملیاتی را برای گردش کار مالی داخلی خود داشته باشند که در مورد هر چیز دیگری در این بخش انتظار دارند.”

بهبود عملیات مالی در وب۳

تیم‌های HQ ابزارهای مدیریت موجودی را برای ردیابی وجوه در بین کیف‌ها و فعال کردن برچسب‌گذاری و فیلتر کردن تراکنش‌ها برای اطمینان از آماده بودن کیف‌پول‌ها برای حسابداری، بر اساس نسخه ارائه می‌کنند.

بودجه جدید برای تسریع توسعه محصول تیم های HQ استفاده خواهد شد.

جان راسل، شریک سرمایه گذاری در Crypto.com Capital، در این انتشار گفت: «تیم ستاد در حال ایجاد یک سرویس ضروری برای هر شرکت وب ۳ است. “با وظیفه دشوار انتقال دستی توکن ها و پرداخت ها خداحافظی کنید. در عوض، تیم ها اکنون می توانند جریان خزانه خود را برای عملیات روزانه خودکار کنند.”

قبل از تاسیس ستاد، پل رئیس پرداخت در Fazz.com بود، در حالی که یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری او، سانی سینگ، تیم های مهندسی را در شرکت هایی مانند Traveloka و Grasshopper رهبری می کرد.

کارلوس جو-لو، مدیر شرکت Mass Mutual Ventures، در این نسخه گفت: «تجربه تیم موسس HQ در امور مالی سنتی و وب ۳ به آنها درک عمیقی از مشکلات عملیاتی که صنعت بیش از همه نیاز به حل آنها دارد، ارائه می دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx