جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر با صرافی Crypto.com

صرافی Crypto.com در جام جهانی
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 402 نفر

صرافی Crypto.com و کوکالا در جام جهانی

کوکاکولا و صرافی Crypto.com برای راه‌اندازی یک مجموعه NFT با الهام از جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر با هم همکاری کردند. این مجموعه که با همکاری هنرمند دیجیتال GMUNK ایجاد شده است، بر اساس “نقشه های حرارتی” است که به صورت بصری حرکات و نکات برجسته بازیکنان مسابقات را نشان می دهد. GMUNK بر اساس این نقشه های حرارتی ده هزار NFT ایجاد کرده است که از ۱ می تا ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۲ در پلتفرم NFT صرافی Crypto.com در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

برای دسترسی به مجموعه NFT، طرفداران باید یک حساب کاربری در پلتفرم NFT صرافی Crypto.com  ایجاد کنند و از صفحه طرفداران کوکاکولا دیدن کنند تا بتوانند یک توکن مینت کنند. صفحه هواداران کوکاکولا یک مرکز دیجیتال برای جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر است که به طرفداران این فرصت را می‌دهد تا با هیجان‌، بازی‌ها و لحظاتی را برای به خاطر سپردن در طول مسابقات تجربه کنند. علاوه بر مجموعه NFT، صفحه هواداران شامل تابلوهای امتیازات، شرط بندی و پیش‌بینی‌ها است که به طرفداران اجازه می‌دهد با یکدیگر رقابت کنند.

با وجود این که این تبلیغات برای افراد در سراسر دنیا می‌باشد، اما بررسی ها نشان می دهد که در حال حاضر تنها ساکنان قطر،عربستان سعودی و امارات متحده عربی به این قابلیت‌ها دسترسی دارند.

GMUNK  در یک بیانیه مطبوعاتی رسمی اعلام کرد که مجموعه “قطعه جادویی” کوکاکولا از داده های فوتبال به عنوان یک قلم مو استفاده می کند، تراکم، رفتار و کاربردهای رنگی را تعریف می کند. این همان چیزی است که هنرمند را برای توسعه آثار هنری دیجیتال منحصر به فرد خود الهام می بخشد.

نازلی بربر اوغلو، مدیر کل جام جهانی فیفا، تحسین خود را از همکاری با GMUNK نشان داد و توانایی هنری و زیبایی کلی مجموعه را تحسین کرد.

استعداد فوق‌العاده‌ای که دائماً مرزهای جدیدترین و هیجان‌انگیزترین رشته هنر را جابجا کرده است، NFT‌های الهام‌گرفته از نقشه های حرارتی این هنرمند، شور و اراده‌ای که بازیکنان در طول جام جهانی نشان داده‌اند را به تصویر می‌کشد. در حالی که آن‌ها در زمین با آن مبارزه می‌کنند، این هنرمند از آن ها الهام گرفته تا به طرزی متفاوت آن ها را به تصویر بکشد.

به نوبه خود، استیون کولیفوویتز، مدیر ارشد بازاریابی صرافی Crypto.com، ترجیح داد بیشتر روی پتانسیل این همکاری برای رشد نام تجاری و پذیرش فناوری های غیرمتمرکز تمرکز کند.

استیون کالیفوویتز، مدیر بازاریابی صرافی Crypto.com گفت:

جام جهانی فیفا امسال اولین جام جهانی خواهد بود که از فناوری وب۳ استفاده می‌کند. شراکت با کوکاکولا و GMUNK برای یادآوری این مسابقات تاریخی که برای همیشه در بلاک چین ثبت خواهند شد، یک افتخار است. ما با هم در حال ایجاد یک شکل کاملاً جدید از خاطرات هستیم.

علاقه صرافی CryptoCom به تبلیغات ورزشی

این تنها مجموعه NFT نیست که توسط صرافی Crypto.com با الهام از جام جهانی فیفا حمایت می شود. همانطور که کریپتوپوتاتو اخیرا گزارش داد، ویزا با صرافی محبوب کریپتو همکاری کرد تا یک مجموعه NFT با الهام از گل های نمادین ستاره های محبوب فوتبال جرد بورگتی، تیم کیهیل، کارلی لوید، مایکل اوون و مکسی رودریگز راه اندازی کند.

با این حال، همه شراکت های ورزشی برای Crypto.com خوب نبوده اند. صرافی مجبور شد در آخرین لحظه از قرارداد اسپانسرینگ با یوفا عقب نشینی کند و دلیل آن نگرانی های نظارتی بود. این صرافی قرار بود جایگزین گازپروم به عنوان اسپانسر رسمی لیگ اروپا شود.

اما این مجموعه جدید NFT به سادگی جدیدترین همکاری ورزشی برای صرافی Crypto.com است که در حال حاضر حامی رسمی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. این صرافی مشارکت های قابل توجهی در بخش ورزش از فرمول ۱ گرفته تا ورزش های الکترونیکی، صرف میلیون ها دلار در تبلیغات، حمایت های مالی و مشارکت در تلاش برای شناساندن رمزارزها به افراد سرتاسر دنیا داشته باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx