هارمونی برنامه به روزرسانی بازیابی حمله Bridge Horizon را اعلام می کند

هارمونی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 523 نفر

پس از هک ۱۰۰ میلیون دلاری Horizon Bridge در ژوئن، تیم پروتکل هارمونی به‌روزرسانی را برای جامعه و شرکای خود در رابطه با پیشنهاد بازیابی دارایی خود اعلام کرد که قصد دارد زنجیره بلاک هارمونی را بدون استخراج توکن‌های جدید حفظ کند.

این پروژه یک شبکه موثر اثبات سهام (EPoS) با یک مدل زنجیره ای متقابل است که قصد دارد آن را به پل بدون اعتماد لایه ۱ در تمام زنجیره ها تبدیل کند.

این هک از پل Horizon Ethereum یک پل زنجیره ای متقابل برای انتقال دارایی ها بین بلاک چین هارمونی و اتریوم بهره برداری کرد. مهاجمان دارایی‌های BUSD، USDC، ETH و WBTC به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار را به سرقت بردند.

هارمونی برای بازگرداندن وجوه دزدیده شده جایزه ۱ میلیون دلاری پیشنهاد کرد که فایده ای نداشت. سپس تیم اصلی هارمونی یک هارد فورک برای برش میلیاردها توکن جدید Harmony ONE به عنوان بخشی از طرحی برای بازپرداخت قربانیان هک پیشنهاد کرد.

در آن زمان، تیم اصلی مخالف خرج کردن خزانه بنیاد خود بود و گفت که این بودجه برای رشد و برنامه‌های اکوسیستمی است. به نظر می رسد که جامعه این پروژه از این پیشنهاد در انجمن حاکمیتی ناراضی است، زیرا نگران تأثیر تورمی چنین ضرابخانه ای است.بعد از این اتفاق این پیشنهاد متعاقبا پس گرفته شد.

در پیشنهاد جدید، که امروز از طریق یک پست وبلاگ اعلام شد، تیم هارمونی گفت که پس از گوش دادن به تایید کنندگان و انجمن هارمونی، هدف “حفظ پایه بلاک چین هارمونی با ۰% برش” را به اشتراک گذاشته است و اکنون پیشنهاد استفاده از خزانه بنیاد برای وجوه بازیابی پذیرفته شده است.

ما پیشنهاد می‌کنیم که توکن‌های ONE بیشتری تولید نکنیم یا توکنومیک خود را با هارد فورک پروتکل تغییر ندهیم. در عوض، ما پیشنهاد می کنیم خزانه داری خود را هم در جهت بهبود و هم توسعه مستقر کنیم.»

هارمونی افزود که در روزهای آینده به روز رسانی دقیق تری را ارائه خواهد کرد که مکانیسم های استقرار بودجه اختصاص داده شده برای بازیابی را مشخص می کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx