صرافی Crypto.com حدود ۲۰درصد کارکنانش را اخراج کرد

صرافی Crypto.com
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 386 نفر

۲۰ درصدکارکنان صرافی Crypto.com اخراج شدند

بنیانگذار و مدیرعامل صرافی Crypto.com، کریس مارشالک، موج جدیدی از اخراج کارکنان شرکت خود را اعلام کرده است که تعداد کل نیروی کار آن را تا ۲۰ درصد دیگر کاهش می دهد و دلیل آن شرایط بد بازار و اتفاقات اخیر صنعت ارز دیجیتال است.

مارشالک در به روز رسانی شرکت در ۱۳ ژانویه گفت: «امروز تصمیم دشواری گرفتیم که نیروی کار خود را تقریباً ۲۰ درصد کاهش دهیم.»

همانطور که این موضوع را امروز با تیم به اشتراک گذاشتم، اما ما همچنان به عملکرد خوب خود ادامه می دهیم، شرایط بازار و رویدادهای اخیر صنعت، این تصمیم را برای شرکت در این زمان درست کرده است.

«همه کارمندان مشمول این تصمیم قبلاً مطلع شده اند. این تعدیل نیرو به هیچ وجه به عملکرد آن‌ها مرتبط نبودند، و ما عمیق‌ترین قدردانی خود را برای همه کمک‌های آنها به Crypto.com ابراز می‌کنیم.»

مارشالک گفت عوامل متعددی بر تصمیم آنها تأثیر گذاشته است، از جمله «تند بادهای اقتصادی مداوم و رویدادهای غیرقابل پیش‌بینی صنعت». این در حالی بود که تعداد کاربران این صرافی رمزارز به بیش از ۷۰ میلیون کاربر در سراسر جهان افزایش یافته بود.

ما در آغاز سال ۲۰۲۲ بلندپروازانه رشد کردیم و بر اساس شتاب باورنکردنی خود و همسویی با مسیر صنعت گسترده تر بودیم. این مسیر با تلاقی تحولات منفی اقتصادی به سرعت تغییر کرد.

صرافی Crypto.com در ماه ژوئن اخراج کارکنان کوچکتری را اعلام کرد و ۵ درصد از نیروی کار خود را کاهش داد، یعنی تقریباً ۲۶۰ نفر. مارسالک گفت که اخراج‌ها در سال گذشته آن را برای مقابله با رکود اقتصاد کلان نشان می‌دهد، اما به دلیل سقوط صرافی ارز دیجیتال FTX در ماه نوامبر نیست، که به گفته او «به میزان قابل‌توجهی به اعتماد به صنعت آسیب وارد کرده است.

به همین دلیل است که ما همچنان بر مدیریت مالی محتاطانه تمرکز می کنیم، تصمیم دشوار اما ضروری را برای کاهش بیشتر به منظور موقعیت شرکت برای موفقیت بلندمدت گرفتیم.

تنها چند روز قبل، صرافی کوین بیس اعلام کرد که در حال تعدیل ۹۵۰ کارمند برای کاهش حدود ۲۵ درصدی هزینه های عملیاتی در بحبوحه زمستان جاری ارزهای دیجیتال است. سایر صرافی‌های ارز دیجیتال که در ماه گذشته اخراج شده‌اند عبارتند از کراکن، سوئیفتکس و هوبی.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx