پروژه دیفای به نوآوری جدید در بانک مرکزی برزیل

دیفای
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 414 نفر

بانک مرکزی برزیل پیشنهادهایی برای هشت پروژه جدید برای پیشبرد از طریق آزمایشگاه نوآوری خود انتخاب کرد، از جمله یک استخر نقدینگی مالی غیرمتمرکز (دیفای) از Itaú Unibanco، بزرگترین بانک این کشور.

در بیانیه بانک مرکزی به زبان پرتغالی آمده است ،پروژه پیشنهادی یک پلتفرم خواهد بود که از طریق بلاک چین و قراردادهای هوشمند اجازه نگهبانی، مبادله ارز و سرمایه گذاری های جایگزین را می دهد. «مورد استفاده شامل ایجاد یک استخر نقدینگی با توکن‌هایی است که از استیبل‌کوین‌ها تقلید می‌کنند که می‌تواند برابر با دلار برزیل یا برخی ارزهای فیات دیگر باشد، که عملکرد آن شبیه به نقدینگی دیفای  در بازار ارزدیجیتال عمل کنند. .”

لیست پیشنهادات همچنین شامل چندین پروژه دیگر مرتبط با بلاک چین است. یکی از پیشنهادات Lovecrypto شامل تبدیل یک استیبل کوین در بلاک چین Celo به ارز دیجیتال بانک مرکزی برزیل (CBDC) یعنی Real Digital است. پروژه دیگری از Delend Tecnologia یک پروتکل اعتباری غیرمتمرکز را با هدف مشاغل کوچک و متوسط ​​تشکیل می دهد، در حالی که یک پیشنهاد جداگانه از Celso Jungbluth بر اعتبارات خرد غیرمتمرکز متمرکز است.

این آزمایشگاه در ۱۲ سپتامبر افتتاح می شود و توسعه دهندگان باید یک نمونه اولیه کاربردی و گزارش هر پروژه را تا ۱۵ دسامبر ارائه کنند.

به گزارش اس اند پی گلوبال، ایتائو بزرگترین بانک برزیلی است که بیش از ۳۷۱ میلیارد دلار در کل دارایی دارد. بانک مرکزی همچنین پروژه ایتائو دیگری را با تمرکز بر ارتباطات میدان نزدیک (NFC) و فناوری کد QR برای نوآوری بیشتر PIX، سیستم پرداخت فوری کشور، انتخاب کرد.

این پنجمین دور پروژه‌هایی است که آزمایشگاه LIFT از زمان راه‌اندازی خود در سال ۲۰۱۸ انتخاب کرده است. در ماه مارس، LIFT به طور جداگانه ۹ پروژه را با هدف توسعه CBDC برزیل توسعه داد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx