ایلان ماسک معتقد است که مرتکب جرمی نشده

ایلان ماسک
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 455 نفر

طبق گزارش‌ها، ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا، از قاضی می‌خواهد که شکایت چند میلیارد دلاری علیه او به اتهام تبلیغ غیرقانونی دوج کوین (DOGE) را رد کند.

بر اساس گزارش جدید رویترز، وکلای ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا، از قاضی می خواهند که شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری گروهی از سرمایه گذاران که وی را به انجام تبلیغ غیرقانونی دوج کوین متهم می کنند، رد کند. وکلای ماسک می‌گویند که این شکایت یک اثر تخیلی است و اظهارات ماسک در مورد دوج کوین بیش از حد مبهم و احمقانه بود که نمی توان آن را تایید واقعی یک دارایی تلقی کرد. علاوه بر این، وکلای دادگستری خاطرنشان می‌کنند که DOGE یک ارز دیجیتال قانونی با بازاری حدود ۱۰ میلیارد دلار است.

به گزارش رویترز، وکلای ماسک اعلام کردند که:

«هیچ چیز غیرقانونی در مورد توئیت کردن کلمات حمایتی یا تصاویر خنده دار در مورد یک ارز دیجیتال قانونی که ارزش بازار آن نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار است، وجود ندارد. این دادگاه باید به خیال پردازی شاکیان پایان دهد و شکایت را رد کند.»

شکایت سرمایه گذاران ادعا می کند که ماسک عمداً قیمت دوج کوین را تا ۳۶،۰۰۰ درصد در یک بازه زمانی دو ساله افزایش داده است، قبل از اینکه اجازه دهد سقوط کند. این دادخواست همچنین ادعا می‌کند که دوج کوین یک اوراق بهادار است و ماسک می‌دانست که ارزش ذاتی ندارد. بر اساس این گزارش، بنیاد دوج کوین نیز به عنوان متهم نام برده شده است و از دادگاه می‌خواهد که این شکایت را نیز رد کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx