ایلان ماسک معتقد است که مرتکب جرمی نشده

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

طبق گزارش‌ها، ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا، از قاضی می‌خواهد که شکایت چند میلیارد دلاری علیه او به اتهام تبلیغ غیرقانونی دوج کوین (DOGE) را رد کند. بر اساس گزارش جدید رویترز، وکلای ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا، از قاضی می خواهند که شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری گروهی از سرمایه گذاران که وی را به […]

ایلان ماسک

طبق گزارش‌ها، ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا، از قاضی می‌خواهد که شکایت چند میلیارد دلاری علیه او به اتهام تبلیغ غیرقانونی دوج کوین (DOGE) را رد کند.

بر اساس گزارش جدید رویترز، وکلای ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا، از قاضی می خواهند که شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری گروهی از سرمایه گذاران که وی را به انجام تبلیغ غیرقانونی دوج کوین متهم می کنند، رد کند. وکلای ماسک می‌گویند که این شکایت یک اثر تخیلی است و اظهارات ماسک در مورد دوج کوین بیش از حد مبهم و احمقانه بود که نمی توان آن را تایید واقعی یک دارایی تلقی کرد. علاوه بر این، وکلای دادگستری خاطرنشان می‌کنند که DOGE یک ارز دیجیتال قانونی با بازاری حدود 10 میلیارد دلار است.

به گزارش رویترز، وکلای ماسک اعلام کردند که:

«هیچ چیز غیرقانونی در مورد توئیت کردن کلمات حمایتی یا تصاویر خنده دار در مورد یک ارز دیجیتال قانونی که ارزش بازار آن نزدیک به 10 میلیارد دلار است، وجود ندارد. این دادگاه باید به خیال پردازی شاکیان پایان دهد و شکایت را رد کند.»

شکایت سرمایه گذاران ادعا می کند که ماسک عمداً قیمت دوج کوین را تا 36،000 درصد در یک بازه زمانی دو ساله افزایش داده است، قبل از اینکه اجازه دهد سقوط کند. این دادخواست همچنین ادعا می‌کند که دوج کوین یک اوراق بهادار است و ماسک می‌دانست که ارزش ذاتی ندارد. بر اساس این گزارش، بنیاد دوج کوین نیز به عنوان متهم نام برده شده است و از دادگاه می‌خواهد که این شکایت را نیز رد کند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx