کاهش قیمت بیت کوین و اتریوم با کاهش تورم

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 295 نفر

قیمت بیت کوین در معاملات صبح روز دوشنبه در آسیا کاهش یافت، اما بالاتر از سطح مقاومت ۲۸۰۰۰ دلاری آمریکا باقی ماند، در حالی که اکثر ۱۰ ارز دیجیتال غیرپایدار دیگر پس از یک هفته که به دلیل دعوای قانونگذاران ایالات متحده علیه بزرگترین صرافی رمزارز جهان به دلیل نقض قوانین تجارت، حل و فصل نشدند، کاهش یافتند. در حالی که شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو به کاهش رشد اقتصاد و پایان بالقوه چرخه انقباض فدرال رزرو اشاره می کند، سهام ایالات متحده روز جمعه جهش کردند.

طبق داده‌های کوین مارکت کپ، بیت کوین در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۹:۰۰ صبح در هنگ کنگ ۰.۹۳ درصد کاهش یافت و به ۲۸۱۱۱ دلار آمریکا رسید و در هفت روز گذشته ۰.۳۵ درصد افزایش یافت. بزرگترین ارز دیجیتال جهان سه شنبه گذشته به دنبال شکایت کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) علیه بایننس به پایین ترین سطح خود یعنی ۲۶۶۷۷ دلار آمریکا سقوط کرد و از آن زمان بیش از ۵.۳۷ درصد بهبود یافته است.

اتریوم با افت ۱.۲۷ درصدی به ۱۷۹۰ دلار آمریکا رسید اما در هفته ۰.۶۱ درصد افزایش یافت. بنیاد اتریوم هفته گذشته اعلام کرد، هارد فورک شانگهای بلاک چین اتریوم، که شامل به‌روزرسانی است که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا ETH استیک شده خود را برای اولین بار برداشت کنند، برای ۱۲ آوریل برنامه‌ریزی شده است.

دوج کوین با افت ۵.۹۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته شاهد زیان بود و در حدود ۰.۰۷۸۷۱ دلار آمریکا معامله شد، اما سود هفتگی ۵.۶۷ درصد را حفظ کرد. رویترز روز شنبه گزارش داد، ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا، که توییت‌هایش باعث افزایش قیمت میم کوین دوج شده است، ظاهراً به دنبال رد شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری برای دستکاری قیمت است.

ریپل با افزایش ۳.۰۶ درصدی به ۰.۵۱۹۲ دلار آمریکا رسید تا ۱۵.۵۷ درصد افزایش یابد. در پس افزایش XRP، خوش بینی فزاینده ای وجود دارد که آزمایشگاه های ریپل، که پلتفرم پرداخت رمزنگاری آن توسط XRP پشتیبانی می شود، به شکایت جاری خود علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، که شرکت و مدیران آن را به نقض قوانین اوراق بهادار متهم کرده بود، پایان دهد. برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل لبز، جمعه گذشته در توییتر از مقامات آمریکایی خواست تا به اقدامات اجرایی SEC توجه کنند. گری گنسلر، رئیس SEC، چهارشنبه گذشته ۲.۴ میلیارد دلار از کنگره درخواست کرد تا سرکوب این آژانس در مورد تخلفات ارزهای دیجیتال را تشدید کند.

ارزش کل بازار کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۱۰ درصد کاهش یافت و به ۱.۱۷ تریلیون دلار رسید. حجم کل معاملات در ۲۴ ساعت گذشته با ۲.۹۶ درصد افزایش به ۳۱.۷۹ میلیارد دلار آمریکا رسید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx