ایلان ماسک به دنبال یک مدیر دیوانه برای توییتر

ایلان ماسک
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 421 نفر

ایلان ماسک به دنبال یک مدیر احمق برای توییتر

ایلان ماسک گفت که به محض اینکه «کسی به اندازه کافی احمق» بیابد که بتواند این پست را پر کند، مدیر اجرایی جدید این غول رسانه اجتماعی را منصوب خواهد کرد.

این کارآفرین قبلاً یک نظرسنجی راه اندازی کرده بود که از کاربران پرسیده بود که آیا باید از سمت مدیرعاملی توییتر کناره گیری کند یا خیر. بیش از ۵۷ درصد از شرکت کنندگان پاسخ «بله» دادند.

به نظر می رسد پس از اینکه بیش از ۱۰ میلیون نفر (از ۱۷.۵ میلیون شرکت کننده) از این گزینه در نظرسنجی عمومی ایلان ماسک حمایت کردند، توییتر در آینده مدیر اجرایی جدیدی خواهد داشت. نزدیک به ۷.۵ میلیون نفر از مردم آفریقای جنوبی می خواهند که خود ایلان ماسک در راس خدمات شبکه های اجتماعی باقی بماند.

ماسک همانطور که وعده داده بود گفت که نتایج را ارج می نهد و به محض اینکه «کسی به اندازه کافی احمق» را پیدا کرد که نقش مدیرعاما توییتر را ایفا کند از سمت خود استعفا خواهد داد. با انتصاب مدیر عامل جدید، رئیس تسلا تیم های نرم افزاری و سرور را در توییتر مدیریت خواهد کرد.

به محض اینکه کسی را به اندازه کافی احمق پیدا کنم که بتواند این کار را بپذیرد، از مدیرعاملی استعفا خواهم داد! پس از آن، من فقط تیم های نرم افزار و سرور را مدیریت می کنم.

توییتر ایلان ماسک

بسیاری از نام‌های برجسته که بخشی از صنعت کریپتو هستند، موضع خود را در مورد خروج نهایی ایلان ماسک به اشتراک گذاشتند. ویتالیک بوترین بنیانگذار اتریوم گفت که به ایده پیروی از اراده مردم احترام می‌گذارد، در حالی که چانگ‌پنگ ژائو مدیرعامل بایننس آرزو می‌کند که ماسک می‌توانست مسیر خود را ادامه دهد.

رئیس توییتر، تسلا و اسپیس ایکس به عنوان حامی پرشور دوج کوین شناخته می‌شود و پرداخت‌های دریافتی DOGE را در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد. مدت کوتاهی قبل از اینکه ماسک توییتر را تصاحب کند، این میم کوین شاهد افزایش قیمت قابل توجهی بود.

با این حال، خبر استعفای نهایی او از سمت مدیرعاملی تأثیر منفی روی این ارز دیجیتال گذاشت و ۲ درصد کاهش یافت. این دارایی تقریباً ۲۰ درصد در هفته پیش کاهش یافته است و در حال حاضر حدود ۰.۰۷۳ دلار در نوسان است.

اصلاحات توییتر

این میلیاردر در پایان اکتبر با یک سینک روشویی واقعی در دستانش وارد دفتر مرکزی توییتر شد و نشان داد که دو طرف قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری را نهایی کردند.

از آن لحظه به بعد، او شروع به اعمال تغییرات مهمی کرد، مانند اخراج چندین مدیر و قول برای ایجاد توییتر به عنوان یک مرکز آزادی بیان. ماسک همچنین از برنامه‌های خود برای مقابله با ربات‌ها در این پلتفرم با وادار کردن کاربران به پرداخت هزینه خدمات اشتراک ماهانه بین ۴.۹۹ تا ۱۹.۹۹ دلار خبر داد تا بتوانند هویت خود را تأیید کنند. بسیاری از کارکنان اندکی بعد از سمت خود استعفا دادند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx