بایننس و جدایی برادر بوریس جانسون از آن

صرافی بایننس در بریتانیا
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 318 نفر

استعفای برادر وریس جانسون از شرکت زیرمجموعه بایننس

جو جانسون، برادر بوریس جانسون، نخست‌وزیر سابق بریتانیا، ظاهراً از نقش مشاور خود در Bifinity (یک شرکت فناوری پرداخت که توسط بایننس راه‌اندازی شده است) استعفا داد.

بزرگ‌ترین پلتفرم ارزهای دیجیتال جهان در چند سال گذشته چندین بار با رگولاتورهای بریتانیایی به مشکل خورده است. با وجود تنش ها، این شرکت قصد دارد در سال آینده به یک نهاد ثبت شده در بریتانیا تبدیل شود.

خروج جانسون از بایننس

بر اساس گزارش‌ها، برادر کوچکتر بوریس جانسون، جو جانسون، از هیئت مشاوران زیرمجموعه بایننس استعفا داده است.

او و وزیر سابق فرهنگ، اد وایزی، ارتباطات و صنایع خلاق بریتانیا در سپتامبر امسال به این شرکت ملحق شدند و تلاش‌های بایننس برای ایجاد اعتماد بین صنعت کریپتو و تنظیم‌کننده‌ها و نخبگان سیاسی بریتانیا را برجسته کردند. لرد وایزی نیز از سمت خود در Bifinity استعفا داد.

یکی از سخنگویان بایننس گفت که جانسون شرکت را ترک کرد تا رئیس اجرایی پلتفرم آموزش دیجیتال FutureLearn شود.

او افزود:

او بر نقش جدید خود در پلتفرم یادگیری دیجیتال تمرکز خواهد کرد و به دنبال کاهش فعالیت های دیگر است.

انگلستان  مقصد دلخواهی بایننس نبوده است. سازمان رفتار مالی بریتانیا (FCA) تابستان گذشته هشداری را علیه این صرافی صادر کرد و بیان کرد که بایننس مجوزهای لازم را دریافت نکرده است و اجازه انجام هیچ گونه فعالیت قانونی در بریتانیا را ندارد.

این شرکت افراد بیشتری را استخدام کرد و الزامات اجباری احراز هویت مشتریان (KYC) را برای تکمیل دستورالعمل های سازمان دیده بان وضع کرد. FCA چند ماه بعد اعلام کرد که بایننس این مشکل را مدیریت کرده است.

تقریبا یک سال پیش، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس گفت که یکی از اهداف شرکت او تبدیل شدن به یک شرکت ارز دیجیتال ثبت شده در بریتانیا در ماه‌های آینده است. برای انجام این کار، ممکن است یک سرمایه گذاری جداگانه به نام Binance UK، مشابه سرمایه گذاری موجود در ایالات متحده ایجاد کند.

صرافی‌های متمرکز از زمان فروپاشی صرافی FTX مورد بررسی دقیق‌تری قرار گرفته‌اند.

بایننس صندوق دارایی ایمن برای کاربران (SAFU) خود را به ۱ میلیارد دلار افزایش داد و صندوق بازیابی صنعت را برای کمک به شرکت های رقیب با مشکلات نقدینگی معرفی کرد. همچنین سیستم Proof-of-Reserves خود را منتشر کرد و این اطمینان را داد که وقتی کاربر یک بیت کوین می‌خرد، بایننس یک سکه می‌خرد و آن را نگه می‌دارد تا زمانی که مشتری تصمیم به فروش یا تعویض آن با دارایی دیگری بگیرد.

شرکت حسابرسی Mazars مشخص کرد که سپرده‌های بیت کوین بایننس تا پایان نوامبر ۱۰۱ درصد وثیقه بوده است.

با وجود آن، شایعات تازه مبنی بر اینکه وزارت دادگستری ایالات متحده ممکن است صرافی را به اتهام تسهیل رویه های پولشویی تحت پیگرد قانونی قرار دهد، باعث سردرگمی کاربران شد و برخی دارایی های خود را از این پلتفرم خارج کردند.

بایننس هفته گذشته نزدیک به ۸ میلیارد دلار برداشت روزانه را پردازش کرد، اما این تاثیری بر ترازنامه یا عملیات عمومی آن نداشت. ژائو ادعا کرد که موج معاملات در حال انجام توسط FUD ایجاد شده است، و اطمینان داد که این صرافی از نظر مالی با ثبات است، به کسی بدهکار نیست و هرگز از وجوه مشتریان سوء استفاده نکرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx