همکاری بارسلونا و صرافی ارز دیجیتال وایت بیت

بارسلونا و ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 521 نفر

بارسلونا و صرافی ارز دیجیتال وایت بیت

تیم باشگاهی بارسلونا، یکی از موفق‌ترین باشگاه‌های فوتبال در اروپا با پلتفرم ارز دیجیتال وایت بیت (WhiteBIT) قرارداد همکاری امضا کرد. صرافی وایت بیت تا ژوئن ۲۰۲۵ به عنوان شریک رسمی صرافی ارزهای دیجیتال این تیم عمل خواهد کرد.

در یک اعلامیه رسمی در وب سایت خود، این غول فوتبال ادعا کرد که مشارکت با صرافی ارز دیجیتال وایت بیت زیربنای استراتژی تجاری آن خواهد بود و این تیم مشتاقانه به دنبال گسترش فعالیت خود در خارج از زمین فوتبال بخصوص حوزه ارزهای دیجیتال است.

صرافی ارز دیجیتال وایت بیت وتیم بارسلونا قصد دارند انواع مختلفی از فعالیت‌های آنلاین و آفلاین را برای گرد هم آوردن شرکت‌کنندگان رمزارز و طرفداران فوتبال ارائه دهند. این صرافی همچنین با تیم های هندبال، بسکتبال، هاکی روی یخ و فوتسال بارسلونا همکاری خواهد کرد.

این باشگاه اسپانیایی فاش کرد که یکی دیگر از اهداف اصلی این ابتکار، افزایش آگاهی در مورد ارزهای دیجیتال و شایستگی‌های آنها برای جامعه ورزشی است و اضافه کرد که لوگوی وایت بیت در طول روزهای مسابقه در ورزشگاه افسانه‌ای نیوکمپ قابل مشاهده خواهد بود.

جولی گویو، نایب رئیس بخش بازاریابی باشگاه بارسلونا در این مورد اظهار نظر کرد:

ما خوشحالیم که این همکاری جدید را اعلام کنیم، این همکاری نمونه دیگری از تعهد باشگاه به نوآوری است. علاوه بر این، این قرارداد مشارکتی است که به ما کمک می‌کند تا به رشد و توسعه استراتژی توسعه تجاری جهانی خود ادامه دهیم و باشگاه را بیشتر تقویت کنیم و در عین حال یک تیم در حوزه ورزشی باقی بمانیم.

ولادیمیر نوسف، مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال وایت بیت (WhiteBIT) همکاری بین شرکت خود و باشگاه بارسلونا را گامی مهم برای کل جامعه توصیف کرد.

ما رویاها و آرمان‌های بزرگ داریم، از این رو مطمئن هستیم که همکاری ما تجربه جدیدی از استفاده از ارزهای دیجیتال، دسترسی و قابل درک بودن آنها را برای همه به ارمغان خواهد آورد. از همان روزهای اول، ما الهام گرفته‌ایم که آینده را به طرفداران خود نزدیک‌تر کنیم و سطح جدیدی از ادغام راه‌حل‌های کریپتویی را در زندگی خود ایجاد کنیم.

تلاش‌های قبلی مرتبط با کریپتو بارسا

توکن مخصوص باشگاه بارسلونا در سال ۲۰۲۰ با همکاری پروژه کریپتویی چیلیز، راه‌اندازی شد. هدف این مشارکت معرفی یک توکن خاص با علامت BAR بود.

بارسا در نوامبر گذشته با امضای یک شراکت جهانی با بازار NFT اونیکس تلاش های خود را دوچندان کرد. هر دو طرف متعهد شدند که کلکسیون های دیجیتالی را منتشر کنند که نشان دهنده رویدادهای نمادین از تاریخ تیم است، مانند نمایش رکورد ۷۵ جام در اسپانیا و ۵ عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا.

با این حال، چند هفته بعد، بارسا قرارداد خود را با اونیکس فسخ کرد زیرا یکی از مشاوران اونیکس، موشه هوگ، به دلیل چندین جرم مانند کلاهبرداری و تجاوز جنسی دستگیر شد.

با کمال تعجب، این باشگاه در اوایل سال جاری با بزرگترین رقیب خود، رئال مادرید، همکاری کرد و برای یک درخواست مشترک برای علامت تجاری در متاورس اقدام کرد. غول‌های فوتبال به دنبال ارائه NFT، لباس مجازی، نرم‌افزار های کریپتویی برای مدیریت تراکنش‌های ارزهای دیجیتال و نرم‌افزار قابل دانلود برای استفاده به عنوان کیف پول الکترونیکی هستند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx