ایلان ماسک تحت نظارت مقامات فدرال است

ایلان ماسک و توییتر
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 417 نفر

ایلان ماسک به دلیل قرارداد توئیتر تحت تحقیقات فدرال است

ایلان ماسک، میلیاردر تسلا و رئیس اسپیس ایکس، توسط مقامات فدرال در رابطه با رفتار او در مورد معامله ۴۴ میلیارد دلاری خود برای خرید توییتر مورد بررسی قرار گرفته است. این بر اساس یک پرونده اخیر از توییتر است که به دنبال کشف اسناد مهمی است که ظاهرا ماسک از شرکت پنهان کرده است.

اسناد

همانطور که رویترز گزارش داده است، هنوز مشخص نیست که تحقیقات دقیقاً بر روی چه چیزی متمرکز است یا کدام مقامات فدرال در حال انجام تحقیقات هستند.

با این حال، توییتر مدعی شد که ماسک با استناد به “امتیاز تحقیقاتی” از ارائه اسناد مورد نظر شرکت در ماه سپتامبر خودداری کرد. به طور خاص، وکلای ماسک یک “گزارش امتیازات” از اسنادی ارائه کردند که قرار نبود به اشتراک گذاشته شود، از جمله یک پیش نویس ایمیل به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در ماه می، و یک نمایش اسلاید برای کمیسیون تجارت فدرال (FTC).

SEC به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد، و FTC از اظهار نظر خودداری کرد.

توییتر در پرونده دادگاه گفت: «این پنهان کاری ها باید پایان یابد».

در این پرونده از کاتالین مک کورمیک، قاضی ایالتی خواسته شده بود که دستوری برای وکلای ماسک برای ارائه اسناد مذکور صادر کند. در ۶ اکتبر، درست زمانی که همان قاضی دعوای حقوقی بین ماسک و توییتر را متوقف کرد، پس از اینکه او تصمیم گرفت دوباره این معامله را دنبال کند، ثبت شد.

الکس اسپیرو، وکیل ماسک، مدعی شد که پرونده توییتر صرفاً باعث تشویش اذهان عمومی می شود. او تاکید کرد: «این مدیران توییتر هستند که تحت تحقیقات فدرال هستند. وقتی از توئیتر پرسیده شد، توییتر در مورد پاسخ اسپیرو اظهار نظری نکرد.»

مک کورمیک به ماسک تا ۲۸ اکتبر فرصت داده تا خرید توییتر را نهایی کند، در غیر این صورت تاریخ آزمایشی در ماه آینده تعیین خواهد شد.

سروصدای توییتر ایلان ماسک

پس از افشای علنی ۹ درصد از سهام توییتر در ماه آوریل، ماسک به سرعت اقدام به خرید کل شرکت در اواخر همان ماه پس از کاهش کرسی در هیئت مدیره خود کرد. اگرچه توییتر پذیرفت، اما ماسک در نهایت تلاش کرد به دلیل ارائه اطلاعات ناکافی در مورد ربات‌های توییتر، از این معامله خارج شود.

توییتر با شکایت از ماسک برای انجام این معامله که او بار دیگر با آن موافقت کرد، شکایت کرد.

علاوه بر ربات‌های توییتر، ماسک همچنین علاقه خود را به تبدیل توییتر به بهشت ​​آزادی بیان و غیرمتمرکزتر کردن آن نشان داده است. این میلیاردر در ماه مارس با بسیاری از رهبران صنعت کریپتو از جمله جک دورسی و سم بنکمن-فرید تماس گرفت تا در مورد چگونگی امکان پذیر بودن این موضوع صحبت کنند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx