افزایش درگیری ایلان ماسک و توییتر

افزایش درگیری ایلان ماسک و توییتر
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 455 نفر

ایلان ماسک، علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال و مرد فوق‌العاده ثروتمند، درگیری‌های خود با توییتر را در حالی که این دو نام بزرگ وارد جنگ دادگاه می‌شوند، افزایش داده است.

درگیری بین ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و بنیانگذاران توییتر تشدید شده است. این درام از زمانی که میلیاردر پیشنهاد خرید شبکه اجتماعی را پس گرفت شدت گرفت. هیئت مدیره توییتر از او شکایت کرده است تا او را مجبور به انجام این معامله کند.

بر اساس گزارش CNBC، ادعای متقابل ایلان ماسک در حال حاضر به درخواست او محرمانه است. با این حال، سند ۱۶۴ صفحه ای می تواند به زودی به صورت ویرایش شده عمومی شود.

ایلان ماسک و توییتری به دادگاه رفتند

صدراعظم کاتلین مک کورمیک از دادگاه دلاور دستور محاکمه ۵ روزه بین دو طرف را صادر کرده است. این محاکمه در ۱۷ اکتبر ; با هدف تعیین اینکه آیا ایلان ماسک می تواند از توافق خارج شود یا خیر آغاز می شود. این در حالی است که میلیاردر و توییتر نظر خود را در این مورد اعلام نکرده اند.

در ۸ جولای، ایلان ماسک پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری خود را برای خرید توییتر، چهار ماه پس از اعلام عمومی قصد خود برای خرید این شبکه اجتماعی پس گرفت. او ناهماهنگی در قرارداد خرید و همچنین اختلافات سیستماتیک با هیئت مدیره را مدعی شد. در نامه ای که به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارسال شده است، آمده است:

توییتر هنوز بسیاری از اطلاعات درخواست شده توسط آقای ماسک ; در بخش‌های ۱.۰۱-۱.۰۳ فهرست درخواست‌های دقت ۱۹ مه را ارائه نکرده است که برای ارزیابی شیوع اکانت‌های نادرست یا هرزنامه در وب‌سایتش ضروری است. اخیراً در نامه ۲۹ ژوئن، آقای ماسک این درخواست طولانی مدت برای اطلاعات مربوط به فرآیند نمونه برداری توییتر برای شناسایی حساب های جعلی را تکرار کرد. نامه ۲۹ ژوئن داده‌های خاصی را شناسایی کرد که آقای ماسک را قادر می‌سازد تا به طور مستقل اظهارات توییتر را در مورد تعداد mDAU در پلتفرم خود تأیید کند.

درخواست جایگزین در این راستا نباید ضروری باشد، زیرا این اطلاعات باید در پاسخ به درخواست اولیه آقای ماسک ارائه می‌شد. با این حال، تا به امروز، توییتر هیچ یک از این اطلاعات را ارائه نکرده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx