اصلاح بازار رمز ارز ها

اصلاح بازار رمزارز ها
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 548 نفر

رمز ارز  های اصلی (بیت کوین و اتریوم) در معاملات ابتدای روز سه شنبه در آسیا  کاهش یافتند; و اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۳ درصد از دست داد و تا ساعت ۸ صبح در هنگ کنگ; به ۱۶۳۴ دلار آمریکا معامله شد. بر اساس داده‌های CoinMarketCap، بیت‌کوین ۰.۲ درصد کاهش یافت و به ۲۳۲۶۷ دلار رسید.

مروری بر اتفاقات مهم رمز ارز ها

پولکادوت که در خارج از ۱۰ ارز دیجیتال برتر CoinMarketCap; بر اساس ارزش بازار قرار دارد، به ۸.۱۴ دلار آمریکا سقوط کرد;که بیش از ۱۰ درصد از بالاترین تقریباً شش هفته گذشته که دیروز به آن رسید، کاهش یافت.
اتریوم کلاسیک در ۲۴ ساعت گذشته ; ۳.۷ درصد کاهش یافت و به ۳۵ دلار آمریکا رسید، پس از اینکه این رمزارز هفته گذشته پیش از «ادغام» اتریوم شاهد افزایش قابل توجهی بود.

Filecoin ; بیش از ۲۰ درصد سقوط کرد و به ۸.۷۹ دلار آمریکا معامله شد. این عقب نشینی به دنبال راه اندازی یک صندوق رمزنگاری Filecoin; توسط سرمایه گذاری جهانی Holon استرالیا در هفته گذشته صورت گرفت که شاهد افزایش ۱۱۵ درصدی توکن در کمتر از یک هفته به ۱۱.۸ دلار در روز دوشنبه بود.
بازارهای سهام در ایالات متحده یک شبه تغییر چندانی نداشتند، به طوری که شاخص داوجونز، شاخص اس اند پی ۵۰۰ و شاخص کامپوزیت نزدک همگی کمتر از ۰.۳ درصد کاهش یافتند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx