رییسBitOada : اتریوم بیت کوین را شکست میدهد

علبه اتر بر بیت
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 398 نفر

روز شنبه (۲۳ ژوئیه)، ویوک رامان، رئیس اثبات سهام (PoS) در شرکت فین‌تک دارایی دیجیتال BitOoda، توضیح داد که چرا اتریوم ، بر بیت کوین غلبه میکند

BitOoda که در سال ۲۰۱۷ در نیویورک تاسیس شد، “برای ارائه شفافیت و تسریع پذیرش جهانی فناوری های تحول آفرین با ترویج بازارهای کارآمد از طریق راه حل های نوآورانه و حرفه ای بازار سرمایه ایجاد شد.” بنیانگذاران تیم کلی و راب مدن «تخصص خود را برای ایجاد یک شرکت فناوری مالی و خدمات با هدف توسعه بازارهای دارایی دیجیتال از طریق یک پلتفرم مبتکر داده‌محور که محصولات مالی نسل بعدی، خدمات کارگزاری با لمس بالا و راه‌حل‌های تحقیقات کاربردی را ارائه می‌دهد، به کار گرفتند. که منافع مشتریان ما را در اولویت قرار می دهد.» BitOoda ادعا می کند که “تنها پلتفرم نهادی دارایی دیجیتال است که توسط SEC، CFTC و DFS تنظیم می شود.”

در ۱۸ جولای، BitOoda استخدام رامان که همچنین یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت در پلتفرم خرید به اجاره املاک مسکونی Resinvest است را اعلام کرد. در بیانیه مطبوعاتی BitOoda ذکر شده است که «با این توسعه، BitOoda قصد دارد تعدادی راه‌حل مالی متمرکز بر PoS و ETH، از جمله یک سری گزارش‌های تحقیقاتی جدید، محصولات ساختاریافته و استراتژی‌های معاملاتی را راه‌اندازی کند.»

رامان که نزدیک به نه سال تجربه تجارت در بانک های سرمایه گذاری مورگان استنلی، یو بی اس، دویچه بانک و نومورا دارد، در آن زمان گفت:

من نمی‌توانم از پیوستن به تیم BitOoda افتخار کنم. چشم‌انداز BitOoda برای ایجاد یک بانک سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال کاملاً سازگار، جایی که ما می‌توانیم تحقیقات و محصولات مالی پیچیده را به بازیگران نهادی بیاوریم، دقیقاً همان چیزی است که فضای کریپتو برای رشد پایدار به آن نیاز دارد.»

خب، دیروز، رامان، که با نام VivekVentures.eth در توییتر استفاده می‌کند، موضوعی را منتشر کرد که توضیح می‌داد چرا معتقد است ETH دلار BTC را تغییر می‌دهد.

وی در ادامه گفت:

«اگر این ۱۸ میلیون فشار فروش روزانه از بین برود چه می‌شود – چه تاثیری بر قیمت بیت‌کوین خواهد داشت؟ آیا به طور طبیعی با هر خریدار جدید حاشیه ای در مقابل تحت فشار قرار گرفتن دائماً توسط فشار فروش روزانه بالا نمی رود؟ این دقیقاً همان چیزی است که قرار است پس از ادغام برای ETH بیفتد.

امروز، ETH داستان مشابهی دارد: روزانه ۱۴۲۵۰ ETH برای ماینرها (+ اعتبارسنجی) صادر می شود. این حدود ۲۱ میلی‌متر فشار فروش روزانه بالقوه است (از لحاظ فنی کمتر، زیرا پاداش‌های بلوک اعتبارسنجی هنوز نمی‌توانند فروخته شوند، اما بیایید نادیده بگیریم) پس از ادغام، حدود ۲۱ میلی‌متر فشار فروش روزانه به ۰ دلار می‌رسد.

«در واقع، در بیشتر موارد، انتشار خالص روزانه منفی می‌شود، زیرا به اندازه کافی ETH سوزانده می‌شود (از طریق EIP-1559 سوزاندن فیس‌های پایه tx) که اتریوم بیشتری نسبت به صادر شده حذف می‌شود، این بدان معناست که ممکن است فشار خرید روزانه خالص روی اتریوم وجود داشته باشد (بدون وارد شدن سرمایه خارجی)”
حذف تمام فشار فروش روزانه از BTC به قیمت بیت‌کوین کمک می‌کند، این استدلال برای پایداری اقتصادی اتریوم است. ”

«ادغام در راه است. ETH به یک دارایی پایدار از نظر اقتصادی ( محیطی و تئوری بازی) تبدیل خواهد شد – مسلماً بیشتر از BTC…

در ۲۱ جولای، برنامه نویس روسی-کانادایی ویتالیک بوترین، که خالق اتریوم است، نظرات خود را در مورد “آینده بلندمدت پروتکل اتریوم” در کنفرانس سالانه انجمن اتریوم (EthCC) در پاریس، فرانسه به اشتراک گذاشت.

بوترین صحبت خود را با این جمله آغاز کرد

پروتکل ارزدیجیتال  اتریوم در حال حاضر در میانه این انتقال طولانی و پیچیده قرار دارد و در حال گذار به سمت تبدیل شدن به یک سیستم است که از بسیاری جهات بسیار قدرتمندتر و قوی تر است، درست است؟

“در پایان سال گذشته، من این نوع سند نقشه راه به روز شده را منتشر کردم، جایی که در مورد این پنج دسته بزرگ از چیزهایی که در سرزمین پروتکل اتریوم اتفاق می افتد صحبت کردم، جایی که ادغام، افزایش، آستانه و سپس کمی وجود دارد. پایین تر، پاکسازی و ولخرجی خواهد بود، درست است؟

«ادغام اثبات سهام است. The Surge همان شاردینگ است، و   Purge چیزهایی مانند انقضای حالت و حذف تاریخچه تراکنش های قدیمی است، و The Splurge اساساً همه چیزهای سرگرم کننده دیگر است.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx