قیمت اتریوم در کمتر از یک دهه به ۱۴ هزار دلار خواهد رسید

پیش بینی قیمت اتریوم
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 482 نفر

تاثیر به روزرسانی مرج

تقریبا ۸۰ درصد از شرکت کنندگان در یک نظرسنجی فکر می کنند که انتقال اتریوم به اثبات سهام (PoS) قیمت اتریوم را افزایش می دهد.

مطالعه‌ای که توسط شرکت فین‌تک استرالیا (Finder) انجام شد، نشان داد که اکثریت قریب به اتفاق شرکت‌کنندگان (۷۸ درصد) فکر می‌کنند به روزرسانی مرج اتریوم تأثیر مثبتی بر قیمت این توکن خواهد داشت. آنها گفتند که انتظار می رود ارزش ETH تا پایان سال ۲۰۲۲ به بالای ۱۷۰۰ دلار برسد و تا سال ۲۰۳۰ از ۱۴۰۰۰ دلار نیز فراتر رود.

صعود احتمالی قیمت اتریوم

به جرات می توان گفت که مرج اتریوم; اخیراً به یکی از داغ ترین موضوعات در فضای ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. انتظار می رود این پروژه بلاکچینی از مکانیسم اثبات کار (PoW); به اثبات سهام (PoS) تغییر کند. این فرآیند که به عنوان مرج شناخته می شود; به عنوان یک پله برای توسعه آینده این پروتکل در نظر گرفته می شود; و باید تا پایان تابستان تکمیل شود.

اخبار صعودی پیرامون اتریوم باعث افزایش قیمت توکن اتر (ETH) شد. اتریوم در ۱۰ روز گذشته حدود ۶۰ درصد افزایش یافت و علیرغم کاهش اندکی از آن زمان، به بالاترین قیمت چند ماهه خود به بیش از ۱۶۰۰ دلار رسید.

در این گزارش، پلتفرم استرالیایی  Finder تحقیقی را انجام داد تا برآورد کند که از نظر سرمایه‌گذاران قیمت اتریوم در سال‌های آینده چقدر خواهد بود. اکثر شرکت کنندگان بر این باورند که این توکن تا پایان سال به ۱۷۰۰ دلار خواهد رسید. انتظار می رود در سال ۲۰۲۵ قیمت آن از ۵۰۰۰ دلار فراتر رود، در حالی که در سال ۲۰۳۰ می تواند تا ۱۵۰۰۰ دلار افزایش یابد.

شایان ذکر است که نزدیک به ۸۰٪ از پاسخ دهندگان انتظار دارند; این افزایش را تنها در صورتی مشاهده کنند که به روزرسانی مرج با موفقیت انجام شود. با نگاهی دقیق تر به نتایج، ۲۹ درصد فکر می کنند; که قیمت اتریوم بلافاصله پس از تغییر مکانیرم به اثبات سهام، افزایش می یابد. ۲۴ درصد معتقدند که این اتفاق سه ماه بعد از به روزرسانی رخ می دهد; و ۱۱ درصد فکر می کنند که افزایش قیمت اتریوم بیش از یک سال پس از تبدیل به PoS طول می کشد.

نظر برخی متخصصان

جوزف راچینسکی، متخصص فناوری و آینده‌نگر تامسون رویترز، استدلال می‌کند; که اتریوم «خون آبی دنیای رمزنگاری» است زیرا «صدها میلیارد دلار تراکنش و دارایی را با هزاران توکن پشتیبانی می‌کند.»

سایر کارشناسان، از جمله آشر تان  مدیر عامل CoinJar و دانیل پولوتسکی بنیانگذار و رئیس CoinFlip; نظر خوش بینانه تری داشتند و پیش‌بینی کردند که قیمت اتریوم قبل از پایان سال به ۲۰۰۰ دلار برسد.

پولوتسکی بیت‌کوین را به عنوان محبوب‌ترین دارایی دیجیتال، مورد اعتماد جامعه معرفی کرد. با این حال، او ادعا می کند که ارزهای دیجیتال مانند اتر ممکن است در زمان آشفتگی اقتصادی گزینه بهتری برای سرمایه گذاری باشند زیرا می توانند سود بیشتری را برای سرمایه گذاران به ارمغان بیاورند.

قیمت اتریوم می‌تواند تا پایان سال به ۱۰ هزار دلار برسد

یکی دیگر از افراد برجسته در فضای کریپتو که قیمت اتریوم را پیش بینی کرد; آرتور هیز یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سابق BitMEX بود.

ماه گذشته، او اظهار داشت که بازار یا نزدیک به انتهای چرخه است یا قبلاً به آن رسیده است. به این ترتیب، قیمت ارزهای دیجیتال مانند اتر به زودی به سمت بالا می رود.

همانطور که قبلا گفته شد، او گفت; که دومین ارز دیجیتال بزرگ این شانس را دارد که تا پایان سال به ۱۰۰۰۰ دلار برسد; با این فرض که بازار به زودی روند صعودی خود را پیدا کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx